Соціально-гігієнічні аспекти збереження індивідуального здоров’я школярів
Keywords:
індивідуальне здоров’я, підлітки, ризикометрія, фізична підготовленістьAbstract
Висвітлено проблему оцінки індивідуального здоров’я школярів та використано ризикометрію у практичній діяльності установ охорони здоров’я і освіти. Проведено аналіз впливу умов навчання та соціально-побутових чинників на розвиток хвороб опорно-рухового апарату, ока, серцево-судинної системи. Визначено особливості фізичної підготовленості дітей із різним фізичним розвитком.
References
Школа майбутнього: Державна цільова соціальна програма на 2007–2010 рр. // Основи здоров’я та фіз. культура.– 2007.− № 9.– С. 2–3.
Здорові діти – здорова нація. Витяг із доповіді Міністра освіти і науки України С. М. Ніколаєнка на засіданні підсумкової колегії МОНУ “Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2006–2007 н. р. та завдання на 2007−2008 н. р.” // Основи здоров’я та фіз. культура.– 2007.− № 9.– С. 4–12.
Качинський А. Екологічна безпека України: системний аналіз перспектив покращення.– К.: НІСД, 2001.– 312 с.
Коренев Н. М. Проблемы формирования здоровья учащихся в современной школе // Журн. АМН Украины.− 2001.– Т. 7, № 3.– С. 475–479.
Кучма В. Р. Оценка риска влияния факторов окружающей среды на здоровье детей и подростков // Гигиена и санитария.– 2002.− № 6.– С. 51−53.
Мороз Л. В., Калиниченко І. О., Єжова О. О. Розповсюдженість дефектів постави серед дітей шкільного віку м. Сум // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фіз. виховання і спорту: Зб. наук. пр. / За ред. С. С. Єрмакова.– Х., 2003.− № 8.– С. 50−56.
Сапуга І. Є. Стан здоров’я дітей України: Фактори “ризику” шкільного середовища // Основи здоров’я та фіз. культура.– 2007.− № 9.– С. 12–14.