Пропаганда і реклама фізкультурно-оздоровчих занять серед студентської молоді
Keywords:
пропаганда, реклама, фізкультурно-оздоровчі групи, студентиAbstract
Висвітлено сукупність відомостей про послуги оздоровчого характеру, які здатні зацікавити студентів та задовольнити їх попит. Методом анкетування виявлено засоби залучення студентської молоді до фізкультурно-оздоровчих занять, їх мотивацію та задоволеність ними.
References
Виноградов П. А. Функции средств массовой информации в развитии физической культуры, формировании здорового способа жизни (теоретический аспект) // Теория и практика физ. культуры и спорта.– 1990.– № 1.– С. 35−38.
Дрозд О. В. Фізичний стан студентської молоді західного регіону України та його корекція засобами фізичного виховання: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 24.00.02.– Луцьк, 1998.– 18 с.
Жданова О. М., Тарасюк Н. Фізкультурно-спортивна інформація на шпальтах Волинських обласних газет // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення: Матеріали II Регіон. наук.- практ. конф.– Л., 2000.– С. 12−13.
Осінчук В. Г. Соціально-педагогічні аспекти пропаганди фізичної культури і спорту: функції і їх закономірності // Роль фіз. культури в здоровому способі життя: Всеукр. наук. конф.– Л., 1994.– С. 57−58.
Приступа Е. Н. К вопросу об изучении деятельности руководящих физкультурных органов по управлению пропагандой физической культуры и спорта // Тез. Всесоюзной науч.-практ. конф.: Проблемы организации пропаганды массовых форм физкультурно-оздоровительных занятий.– Таллин, 1985.– С. 84−86.
Чеховська Л. Я. Теоретико-методичні основи технології управління персоналом фізкультурних організацій: Дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту: 24.00.02.– Л., 2001.– 201 с.