Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід

Authors

  • Олександра Дубогай
  • Марина Євтушок

Keywords:

фізичне виховання, фізичний стан організму, оздоровчо-фізкультурна діяльність, фізичне самовдосконалення, ВНЗ, студенти

Abstract

Проведено аналіз оцінювання досягнень системи фізичного виховання у ВНЗ і перспективи поліпшення її якості за рахунок впровадження спеціально запропонованої кредитно-модульної системи у процес навчання
студентів спеціальної медичної групи.

References

Апанасенко Г. Л., Попова Л. А. Медицинская валеология.– К.: Здоров’я, 1998.– 248 с.

Домашенко А. В. Організаційно-педагогічні засади системи фізичного виховання студенської молоді України: Автореф. дис. … канд. наук фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Львів. держ. ін-т фіз. культури.– Л., 2003.– 20 с.

Кунак В. В. Антропологія.– М., 1971.

Куинджи Н. Н. Совмещение социальних и биологических ритмов как гигиеническая основа обучения и воспитания школьников: Автореф. дис. ... д-ра мед. наук.– М., 1989.– 28 с.

Росс У. Д., Марфел-Джонс М. Дж. Кинантропометрия // Физиологическое тестирование спортсменов высокого класса.– К.: Олимп. лит., 1998.– С. 235−320.

Published

2017-01-24

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід. (2017). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2, 99-104. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1392