Вплив занять шейпінгом на підвищення координаційних та рухових можливостей моторної системи студенток спеціальних медичних груп у вищих навчальних закладах
Keywords:
координаційні здібності, моторна система, спеціальні медичні групиAbstract
Вивчено координаційні та рухові можливості моторної системи студенток спеціальних медичних груп у ВНЗ. Виявлено, що скорегований процес фізичного виховання студенток у ВНЗ вправами та елементами шейпінгу може значно підвищити резервні можливості їх рухової системи.
References
Булате В. Г. Система применения длительных нагрузок цикличного характера в физическом воспитании студентов специального учебного отделения вуза: Дисс. ... канд. пед. наук.– 13.00.04.– Рига, 1978.– 255 с.
Боднар І. Р. Фізичне виховання студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості: Дис. … канд. наук з фіз. виховання й спорту: 24.00.02 / Львів. держ. ін-т фіз. культури.– 2000.– 148 с.
Грибан Г., Кутек Т. Аналіз стану здоров’я студентів вищих навчальних закладів // Спорт. вісн. Придніпров’я.– 2004.– № 7.– С. 130.– 132.
Григорьева В. Н. Состояние здоровья студенток как социальная проблема // На пути к гражданскому обществу: проблемы междунар. науч. конф.– СПб.: Изд-во СПб. ГУЭФ, 2003.– С. 213–214.
Григорьева В. Н. Кризис и пути его преодоления // Теория и практика физ. культуры.– 2004.– № 2.–С. 54–61.
Козленко О. Вступні фахові випробування з фізичного виховання // Фіз. виховання в шк.– 2001.– № 2.–С. 43–46.
Кузнецова О. Характеристика стану здоров’я та фізичного розвитку студентів економічних спеціальностей Європейського університету // Спорт. вісн. Придніпров’я (наук.-теорет. журн.).– 2004.–С. 104−107.
Круцевич Т. Ю. Оцінка як один із факторів підвищення мотивації до фізичної активності // Фіз. виховання.– 1999.– № 1.– С. 47–50.
Федоров Е. М. Повышение эффективности учебного процесса по физическому воспитанию с низкой физической подготовленностью, занимающихся в течение учебного года на открытом воздухе: Дис. … канд. пед. наук.– 13.00.04.– К., 1991.– 213 с.
Чудная Р. В. Адаптивное физическое воспитание.– К.: Наук. думка, 2000.– 360 с.