Теоретико-методичні основи застосування українських народних ігор у навчально-виховному процесі дошкільників
Keywords:
рухливі ігри, дошкільники, фізичне вихованняAbstract
У дослідженні визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку, розроблено класифікацію, науково обґрунтовано методику проведення та їх вплив на
стан здоров’я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей 5−6 років.
References
Воропай О. Звичаї нашого народу: Етнографічний нарис.– К.: Оберіг, 1993.– 590 с.
Ігри та пісні. Весняно-літня поезія трудового року / Упоряд., передм. і прим. О. І. Дея.– К.: Вид-во АН УРСР, 1963.– 671 с.
Килимник С. Український рік у народних звичаях в історичному освітленні. Весняний цикл.– Вінніпег; Торонто, 1962.– Т. ІІІ.– 372 с.
Кузеля З. Дитина в звичаях і віруваннях українського народу // Матеріали до українсько-руської етнології.– Л., 1906.– Т. ІХ.– 144 с.
Лесгафт П. Ф. Руководство по физическому образованию детей школьного возраста: Собр. пед. соч.– М., 1953.– Т. 1.– 442 с.
Обычаи, поверья, кухня и напитки малороссиян / Сост. М. А. Маркевич.– К.: Час, 1992.– 192 с.
Покровский Е. А. Детские игры, преимущественно русские.– 2-е изд., перераб. и доп.– М., 1895.– 368 с.
Соколова В. К. Весенне-летние календарные обряды русских, украинцев и белорусов.– М.: Наука, 1979.– 286 с.
Сявавко Е. І. Українська етнопедагогіка в її історичному розвитку.– К.: Наук. думка, 1974.– 150 с.
Терещенко А. В. Быт русского народа.– СПб.: Тип. М-ва внутр. дел, 1848.– Ч. 4.– 337 с.