Діагностична діяльність учителя фізичної культури
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
діагностична діяльність, діагностика, педагогічний процесAbstract
У статті розглядається сутність діагностичної діяльності вчителя фізичної культури. Установлено, що в діяльності учителя фізичної культури має місце діагностика якісних показників формування знань та рухових умінь, міжособистністних взаємин, мотивів занять фізичними вправами, індивідуальних особливостей учнів, цільового компонента навчального процесу.
References
Голубез Н. К., Битинас Б. П. Введение в диагностику воспитания.– М.: Педагогика, 1989.– 159 с.
Лисенко І. А. Соціально-педагогічні аспекти організації післядипломної освіти фахівців фізичного виховання і спорту: Автореф. дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту: 24.00.02 / Нац. ун-т фіз. вих. і спорту України.– К., 2001.– 22 с.
Наумчук В. І. Професійна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури в процесі самостійної роботи зі спортивних ігор: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Тернопіл. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка.− Т., 2002.− 20 с.
Приймак М. М. Маркетингова діяльність вищих навчальних закладів фізкультурного профілю у системі кадрового забезпечення сфери фізичної культури і спорту України: Автореф. дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту: 24.00.02 / Нац. ун-т фіз. вих. і спорту України.– К., 2003.– 17 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.