Діагностична діяльність учителя фізичної культури

Authors

  • Георгій Гац

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

діагностична діяльність, діагностика, педагогічний процес

Abstract

У статті розглядається сутність діагностичної діяльності вчителя фізичної культури. Установлено, що в діяльності учителя фізичної культури має місце діагностика якісних показників формування знань та рухових умінь, міжособистністних взаємин, мотивів занять фізичними вправами, індивідуальних особливостей учнів, цільового компонента навчального процесу.

References

Голубез Н. К., Битинас Б. П. Введение в диагностику воспитания.– М.: Педагогика, 1989.– 159 с.

Лисенко І. А. Соціально-педагогічні аспекти організації післядипломної освіти фахівців фізичного виховання і спорту: Автореф. дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту: 24.00.02 / Нац. ун-т фіз. вих. і спорту України.– К., 2001.– 22 с.

Наумчук В. І. Професійна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури в процесі самостійної роботи зі спортивних ігор: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Тернопіл. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка.− Т., 2002.− 20 с.

Приймак М. М. Маркетингова діяльність вищих навчальних закладів фізкультурного профілю у системі кадрового забезпечення сфери фізичної культури і спорту України: Автореф. дис. … канд. наук з фіз. вих. і спорту: 24.00.02 / Нац. ун-т фіз. вих. і спорту України.– К., 2003.– 17 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Діагностична діяльність учителя фізичної культури. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 149-152. https://doi.org/10.29038/