Актуальні проблеми профільного навчання за спортивним напрямом старшокласників

Authors

  • Олег Юрійович Дикий Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти

Keywords:

профільне навчання, старшокласники, спортивний напрям

Abstract

Важливе завдання фізичного виховання – надання учням знань, формування вмінь та навичок, розвиток фізичних якостей та зміцнення здоров’я, що ефективно можуть здійснюватися в профільних класах спортивного напряму засобами обраного виду спорту. Завдання дослідження – визначити тенденції розвитку профільного навчання за спортивним напрямом старшокласників. Результати й висновки: організація профільного навчання старшокласників в загальноосвітніх навчальних закладах буде ефективною за умов пошуку можливостей оновлення спортивно-матеріальної бази шкіл, спроможної забезпечити реалізацію завдань спортивного профілю; постійної профорієнтаційної роботи з учнями старших класів із метою підвищення мотивації до здобуття спеціальної фізкультурної освіти; розробки навчально-методичних комплексів елективних курсів для поглиблення та розширення змісту профільних предметів.

Author Biography

  • Олег Юрійович Дикий, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти
    старший викладач кафедри педагогіки та психології, методист з фізичної культури відділу виховної роботи

References

Андросова А. П. Організація процесу навчання старшокласників плаванню в профільній підготовці в загальноосвітніх навчальних закладах / А. П. Андросова. // Науковий вісник Донбасу. – 2011. – № 1. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2011_1_12.pdf

Василашко І. Профільне навчання у старшій школі: стан і проблеми реалізації / І. Василашко, М. Коваленко, О. Лозова // Управління освітою. – 2012. – Липень. – № 14 (290). – С. 13–16

Войтович І. Мотивація старшокласників профільних спортивних класів до занять фізичною культурою / І. Войтович, Т. Гнітецька // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. пр. – Вип. 12. – Вінниця, 2011. – Т. 1. – С. 116–121.

Ганчева В. І. Проблеми та перспективи профілізації учнів за спортивним напрямом / В. І. Ганчева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 8. – С. 106–114. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2014_8_15.pdf.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Фізичне виховання в сучасній школі. – 2012. – № 2. – С. 2–5.

Зубалій С. Зміст навчальної діяльності старшокласників зі спортивного профілю / М. Зубалій // Здоров’я та фізична культура. – 2008 – № 3. – С. 18–24.

Котова О. В. Профільне навчання в старшій школі за спортивним напрямком, його сутність та проблеми / О. В. Котова // Вісник Запорізького національного університету. – 2012. – № 1 (7). – С. 48–53.

Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10–11 класи. Профільний рівень. – 2010. – 139 с.

Педагогічна діагностика в системі фізичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів : кол. моногр. / [Н. О. Бєлікова, В. В. Захожий, С. П. Козібродський та ін.] ; за наук. ред. д-ра наук з фіз. вих. А. В. Цьося. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. – 240 с.

Профільне навчання. Авторські програми курсів за вибором і факультативів спортивного напрямку профілізації : зб. прогр. / уклад. Ю. О. Бурцева, Ю. В. Мельничук, І. В. Макущенко, С. М. Волкова. – Донецьк : Витоки, 2010. – 92 с.

Ротерс Т. Т. Профільне навчання за спортивним напрямом – сучасна модель реформування системи фізичного виховання школярів / Т. Т. Ротерс // Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. – 2010. – № 17 (204). – Ч. ІІ. – С. 182–187.

Published

2015-09-30

Issue

Section

Technologies of education in physical training

How to Cite

Актуальні проблеми профільного навчання за спортивним напрямом старшокласників. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(31), 65-68. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/131