Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у світі сучасної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
професіоналізація, профільне навчання, різнопрофільність класів, сучасні освітні технології, освітні стандартиAbstract
У статті йдеться про роль профільного навчання учнів старшої школи як важливого компонента орієнтації школярів у майбутній професійній діяльності. Висвітлюються головні напрями цього педагогічного процесу у світлі сучасних вимог, визначаються провідні параметри та відповідність їх сучасним педагогічним технологіям.
References
Абдулина О. Н. Общепедагогическая подготовка учителей в системе педагогического образования.– М.: Б. и., 1990.
Ашмарин Б. А. Теория и методика педагогических исследований в физическом воспитании.– М.: Б. и., 1978.
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. посіб.– К.: Академвидав, 2004.
Іванова Л. І. Особливості профільного навчання з фізичної культури // Фіз. виховання в шк.– 2004.– № 1.
Концепція профільного навчання в старшій школі // Інформ. зб. Міністерства освіти і науки України.– 2003.– № 24.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.