Розвиток здібностей майбутніх фахівців із фізичної реабілітації в процесі фахової підготовки
Keywords:
розвиток здібностей, майбутні фахівці з фізичної реабілітації, фахова підготовкаAbstract
До здібностей майбутніх фахівців із фізичної реабілітації, які розвиваються в процесі навчання у вищому навчальному закладі, віднесено експресивні, гностичні, дидактичні, академічні, творчі, організаторські, перцептивні, конструктивні, психомоторні, комунікативні та авторитарні. Ураховуючи високу значущість цих здібностей як для психоемоційного благополуччя й успішності адаптації в соціумі, так і для професійного становлення майбутніх фахівців із фізичної реабілітації, вважаємо за необхідне приділяти відповідну увагу їх розвитку в процесі фахової підготовки, завдяки якій студенти цілеспрямовано здобувають кваліфікацію відповідно до певного освітньо-кваліфікаційного рівня, що дасть їм змогу виконувати реабілітаційну діяльність.References
Бєлікова Н. О. Підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності: теорія та методика : монографія / Наталія Олександрівна Бєлікова. – К. : ТОВ «Козарі», 2012. – 584 с.
Бубка С. Н. Формування індивідуальних здібностей студентів у процесі фізичного виховання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / С. Н. Бубка. – К., 2001. – 18 с.
Галеева Н. А. Формирование организаторских способностей студентов вуза во внеаудиторной деятельности : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Н. А. Галеева. – Красноярск, 2008. – 20 с.
Матвеева О. М. Алгоритм процесса формирования организационно-управленческих способностей у студентов, обучающихся по специальности «Физическая культура и спорт» / О. М. Матвеева, И. С. Матвеева // Ученые записки университета имени П. Ф. Лесгафта. – 2008. – № 8. – С. 58–62.
Платон. Собрание сочинений : в 4-х т. – Т. 3 / О. М. Матвеева. – М., 1994. – 380 с.
Уарте Х. Исследование способностей к наукам / Х. Уарте. – М., 1960. – 228 с.
Философский словарь / под. ред. И. Т. Фролова. – М. : Изд-во полит. лит., 1980. – 444 с.
Akgun A. E. Organizational learning: a socio-cognitive framework, Human Relations / A. E. Akgun, G. S. Lynn, Byrne, C. John. – 2003. – 56 (7). – Р. 839–868.
Barnett R. Supercomplexity and the curriculum / R. Barnett // Studies in Higher Education. – 2000. – 25(3). – Р. 255–265.
Justice C. Taking inquiry makes a difference – a comparative analysis of student learning / C. Justice, J. Rice, W. Warry, I. Laurie // Journal of Excellence in College Teaching. – 2007. – 18(1). – Р. 57–77.