Розвиток здібностей майбутніх фахівців із фізичної реабілітації в процесі фахової підготовки

Authors

  • Людмила Петрівна Сущенко Інститут фізичного виховання та спорту Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Keywords:

розвиток здібностей, майбутні фахівці з фізичної реабілітації, фахова підготовка

Abstract

До здібностей майбутніх фахівців із фізичної реабілітації, які розвиваються в процесі навчання у вищому навчальному закладі, віднесено експресивні, гностичні, дидактичні, академічні, творчі, організаторські, перцептивні, конструктивні, психомоторні, комунікативні та авторитарні. Ураховуючи високу значущість цих здібностей як для психоемоційного благополуччя й успішності адаптації в соціумі, так і для професійного становлення майбутніх фахівців із фізичної реабілітації, вважаємо за необхідне приділяти відповідну увагу їх розвитку в процесі фахової підготовки, завдяки якій студенти цілеспрямовано здобувають кваліфікацію відповідно до певного освітньо-кваліфікаційного рівня, що дасть їм змогу виконувати реабілітаційну діяльність.

Author Biography

  • Людмила Петрівна Сущенко, Інститут фізичного виховання та спорту Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
    доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри фізичної реабілітації

References

Бєлікова Н. О. Підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності: теорія та методика : монографія / Наталія Олександрівна Бєлікова. – К. : ТОВ «Козарі», 2012. – 584 с.

Бубка С. Н. Формування індивідуальних здібностей студентів у процесі фізичного виховання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / С. Н. Бубка. – К., 2001. – 18 с.

Галеева Н. А. Формирование организаторских способностей студентов вуза во внеаудиторной деятельности : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Н. А. Галеева. – Красноярск, 2008. – 20 с.

Матвеева О. М. Алгоритм процесса формирования организационно-управленческих способностей у студентов, обучающихся по специальности «Физическая культура и спорт» / О. М. Матвеева, И. С. Матвеева // Ученые записки университета имени П. Ф. Лесгафта. – 2008. – № 8. – С. 58–62.

Платон. Собрание сочинений : в 4-х т. – Т. 3 / О. М. Матвеева. – М., 1994. – 380 с.

Уарте Х. Исследование способностей к наукам / Х. Уарте. – М., 1960. – 228 с.

Философский словарь / под. ред. И. Т. Фролова. – М. : Изд-во полит. лит., 1980. – 444 с.

Akgun A. E. Organizational learning: a socio-cognitive framework, Human Relations / A. E. Akgun, G. S. Lynn, Byrne, C. John. – 2003. – 56 (7). – Р. 839–868.

Barnett R. Supercomplexity and the curriculum / R. Barnett // Studies in Higher Education. – 2000. – 25(3). – Р. 255–265.

Justice C. Taking inquiry makes a difference – a comparative analysis of student learning / C. Justice, J. Rice, W. Warry, I. Laurie // Journal of Excellence in College Teaching. – 2007. – 18(1). – Р. 57–77.

Published

2015-09-30

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Розвиток здібностей майбутніх фахівців із фізичної реабілітації в процесі фахової підготовки. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(31), 52-55. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/128