Анімаційна діяльність як засіб соціального виховання студентів факультету фізичного виховання та спорту
Keywords:
анімація, соціальне виховання, студенти, функції, напрямиAbstract
Соціальне виховання має великий вплив на формування в молодого покоління духовних цінностей та ідеалів, поведінкових стереотипів і конкретних вчинків. Метою дослідження було проаналізувати напрями використання анімаційної діяльності в соціальному вихованні студентів факультету фізичного виховання та спорту. Визначено, що педагогічними функціями анімаційної діяльності є орієнтація особистості в соціальних відносинах; створення виховного простору; забезпечення можливості набуття досвіду соціально-комунікативної взаємодії. Досвід використання анімаційної діяльності свідчить про необхідність забезпечення єдності теоретичних знань і практичної діяльності, що представлена заходами з використанням різних форм організації за такими напрямами: спорт і профорієнтація, творчість, соціальний та науковий напрями.References
Андреева Г. М. Социальная психология : [учеб. для высш. учеб. заведений] / Г. М. Андреева. – М. : Аспект Пресс, 1999. – 376 с.
Воловик А. Ф. Педагогика досуга : [учеб. пособие для студ. ввуза] / А. Ф. Воловик, В. А. Воловик. – М. : Флинта-Наука, 1998. – 240 с.
Кан-Калик В. А. Педагогическое творчество / В. А. Кан-Калик, Н. Д. Никандров. – М. : Педагогика, 1990. – 144 с.
Мудрик А. В. Социальная педагогіка : [учеб. для студ. пед. вузов] / А. В. Мудрик ; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Изд-во Ин-т практ. психол., 1999. – 184с.
Шульга И. И. К проблеме подготовки педагогов-аниматоров в вузе / И. И. Шульга // Материалы Междунар. науч.-практ. конф. «Ценностные приоритеты общего и профессионального образования». – М. : Изд-во МПГУ, 2000. – С. 186–189.