Вплив споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг на мотивацію тих, хто займається регулярним оздоровчим тренуванням

Authors

  • Світлана Миколаївна Кокарева Запорізький національний технічний університет
  • Катерина Вікторівна Шеховцова Запорізький національний технічний університет
  • Олена Володимирівна Мілкіна Запорізький національний технічний університет
  • Борис Валерійович Кокарев Запорізький національний технічний університет

Keywords:

фізкультурно-оздоровчий клуб, оздоровчий тренінг, фітнес-центр, модельні характеристики, анкетування, маркетингові дослідження

Abstract

Мета дослідження – визначення мотивів, споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг та модельних характеристик сучасного фізкультурно-оздоровчого клубу обласного центру, яким є м. Запоріжжя. У роботі проаналізовано споживчі властивості фізкультурно-оздоровчих послуг, що мають найбільше значення для споживачів при виборі місця занять, фізкультурно-оздоровчих послуг, які створюють найбільший вплив на мотивацію до регулярних оздоровчих тренувань. Упродовж дослідження проведено опитування 250 жінок віком від 17 до 65 років, які займаються різними видами оздоровчого тренування в клубах м. Запоріжжя. Комплексне анкетування дало змогу виділити основні складники, які визначають взаємини між клубом і членами спортивних груп. Визначено найбільш загальні параметри сучасного фізкультурно-оздоровчого клубу, які відображають стан справ на ринку фітнес-послуг міста.

Author Biographies

  • Світлана Миколаївна Кокарева, Запорізький національний технічний університет
    старший викладач кафедри фізичної культури, олімпійських та неолімпійських видів спорту
  • Катерина Вікторівна Шеховцова, Запорізький національний технічний університет

    старший викладач кафедри фізичної культури,
    олімпійських та неолімпійських видів спорту

  • Олена Володимирівна Мілкіна, Запорізький національний технічний університет
    старший викладач кафедри фізичної культури, олімпійських та неолімпійських видів спорту
  • Борис Валерійович Кокарев, Запорізький національний технічний університет
    старший викладач кафедри фізичної культури, олімпійських та неолімпійських видів спорту

References

Агеевец В. У. Экономика физической культуры и спорта : учеб. пособие / под ред. В. У. Агеевца. – СПб. : Изд-во СПб. ГАФК им. П. Ф. Лесгафта, 2006. – 105 с.

Артышевский В. Н. Маркетинг физкультурно-спортивных услуг и товаров / В. Н. Артышевский. – Киев :НВП «Эпифиз», 1993. – 80 с.

Галкин В. В. Экономика спорта и спортивный бизнес / В. В. Галкин. – М. : КноРус, 2009. – 320 с.

Гуськов С. И. Спортивный маркетинг / С. И. Гуськов. – Киев : Олимп. лит., 1995. – 296 с.

Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль / Филипп Котлер. – 2-е рус. изд., испр. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 896 с.

Кутепов М. Е. Менеджмент и маркетинг в спорте / М. Е. Кутепов. – М. : ФиС, 1991. – 121 с.

Марентинг спорта / под ред. Джона Бича и Саймона Чедвика ; пер. с англ. – М. : Альпина Паблишерз, 2010. – 706 с.

Мічуда Ю. П. Ринкові відносини та підприємництво у сфері фізичної культури та спорту : навч. посіб. / Ю. П. Мічуда. – К. : Олімп. л-ра, 1995. – 152 с.

Мічуда Ю. П. Функціонування та розвиток сфери фізичної культури і спорту в умовах ринку : автореф. дис. на здобуття наук ступеня д-ра наук з фіз. виховання і спорту / Ю. П. Мічунда. – К., 2008. – 39 с.

Степанова О. Н. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта / О. Н. Степанова. – М. : Сов. спорт, 2003. – 256 с.

Published

2015-09-30

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Вплив споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг на мотивацію тих, хто займається регулярним оздоровчим тренуванням. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(31), 25-28. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/120