Вплив споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг на мотивацію тих, хто займається регулярним оздоровчим тренуванням
Keywords:
фізкультурно-оздоровчий клуб, оздоровчий тренінг, фітнес-центр, модельні характеристики, анкетування, маркетингові дослідженняAbstract
Мета дослідження – визначення мотивів, споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг та модельних характеристик сучасного фізкультурно-оздоровчого клубу обласного центру, яким є м. Запоріжжя. У роботі проаналізовано споживчі властивості фізкультурно-оздоровчих послуг, що мають найбільше значення для споживачів при виборі місця занять, фізкультурно-оздоровчих послуг, які створюють найбільший вплив на мотивацію до регулярних оздоровчих тренувань. Упродовж дослідження проведено опитування 250 жінок віком від 17 до 65 років, які займаються різними видами оздоровчого тренування в клубах м. Запоріжжя. Комплексне анкетування дало змогу виділити основні складники, які визначають взаємини між клубом і членами спортивних груп. Визначено найбільш загальні параметри сучасного фізкультурно-оздоровчого клубу, які відображають стан справ на ринку фітнес-послуг міста.References
Агеевец В. У. Экономика физической культуры и спорта : учеб. пособие / под ред. В. У. Агеевца. – СПб. : Изд-во СПб. ГАФК им. П. Ф. Лесгафта, 2006. – 105 с.
Артышевский В. Н. Маркетинг физкультурно-спортивных услуг и товаров / В. Н. Артышевский. – Киев :НВП «Эпифиз», 1993. – 80 с.
Галкин В. В. Экономика спорта и спортивный бизнес / В. В. Галкин. – М. : КноРус, 2009. – 320 с.
Гуськов С. И. Спортивный маркетинг / С. И. Гуськов. – Киев : Олимп. лит., 1995. – 296 с.
Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль / Филипп Котлер. – 2-е рус. изд., испр. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 896 с.
Кутепов М. Е. Менеджмент и маркетинг в спорте / М. Е. Кутепов. – М. : ФиС, 1991. – 121 с.
Марентинг спорта / под ред. Джона Бича и Саймона Чедвика ; пер. с англ. – М. : Альпина Паблишерз, 2010. – 706 с.
Мічуда Ю. П. Ринкові відносини та підприємництво у сфері фізичної культури та спорту : навч. посіб. / Ю. П. Мічуда. – К. : Олімп. л-ра, 1995. – 152 с.
Мічуда Ю. П. Функціонування та розвиток сфери фізичної культури і спорту в умовах ринку : автореф. дис. на здобуття наук ступеня д-ра наук з фіз. виховання і спорту / Ю. П. Мічунда. – К., 2008. – 39 с.
Степанова О. Н. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта / О. Н. Степанова. – М. : Сов. спорт, 2003. – 256 с.