Професійні відносини викладача фізичного виховання зі студентами під час формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей

Authors

  • Григорій Петрович Грибан Житомирський державний університет імені Івана Франка

Keywords:

фізичне виховання, студент, викладач, відносини, фізкультурно-оздоровчі компетентності

Abstract

Підготовка майбутніх викладачів фізичного виховання має розглядатися як науково обґрунтована система суб’єкт-суб’єктної взаємодії студентів і професорсько-викладацького складу вищого навчального закладу. Головна мета такого підходу – уніфікація й спрощення управлінської діяльності, створення умов для більш ефективного вирішення загальних питань наукової організації педагогічної праці. У статті розкрито психолого-педагогічні аспекти відносин викладача зі студентами під час формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей. Серед найважливіших особистісних і ділових якостей викладача, які позитивно впливають на стоунки зі студентами, – доброта, уважність, професіоналізм, терплячість, справедливість, фізична підготовленість, чесність, витримка, стриманість, дотепність тощо. Установлено, що найважливішим кінцевим результатом навчально-виховного процесу є ставлення студентів до фізичного виховання, рівень сформованої мотивації та наявність у випускників фізкультурно-оздоровчих компетентностей.

Author Biography

  • Григорій Петрович Грибан, Житомирський державний університет імені Івана Франка
    доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фізичного виховання та рекреації

References

Тимошенко О. В. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах : дис.. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Тимошенко. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 587 с.

Самсутіна Н. М. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізичної культури у процесі фахової підготовки : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Самсутіна. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – 24 с.

Сущенко Л. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (теоретико-методол. аспект) : монографія / Л. П. Сущенко. – Запоріжжя : Запоріз. держ. ун-т, 2003. – 442 с.

Шиян Б. М. Теорія фізичного виховання / Б. М Шиян., В. Г. Папуша, Є. Н. Приступа – Львів : ЛОНМІО, 1996. – 220 с.

Грибан Г. П. Фізичне виховання студентів аграрних вищих навчальних закладів : [монографія] / Г. П. Грибан. – Житомир : Вид-во «Рута», 2012. – 514 с.

Грибан Г. П. Діяльність викладача під час упровадження методичної системи фізичного виховання студентів / Г. П. Грибан // Наукові праці ДонНТУ. – Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. – № 12. – Донецьк : ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. – С. 54–59.

Максимова В. Н. Акмеология: новое качество образования : кн. для педагога / В. Н. Максимова. – СПб. : Изд-во РГПУ им. Герцена, 2002. – 99 с.

Published

2015-09-30

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Професійні відносини викладача фізичного виховання зі студентами під час формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(31), 15-20. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/118