Упровадження принципів Болонського процесу в науково-освітню діяльність інституту фізичної культури та здоров’я Волинського національного університету імені Лесі Українки

Authors

  • Анатолій Войнаровський
  • Володимир Оліщук
  • Ярослав Ніфака
  • Володимир Ковальчук

Keywords:

освіта, Болонський процес, фізичне виховання, спорт

Abstract

У статті наведено досвід упровадження окремих елементів Болонського процесу на факультеті фізичного виховання і спорту інституту фізичної культури та здоров’я.

References

Дибковская А. Історія Польщі з давніх часів до наших днів (рос. мовою) / А. Дибковская, М. Жарин, Я. Жарин. – Варшава : [б. в.], 1995. – 380 с.

Каленюк І. Рух Європи до суспільства знань, Болонський процес і Україна / І. Каленюк, К. Корсак // Вища освіта України. – 2004. – № 3. – С. 22–28.

Пахотін К. Від знання предметного – до інструментального (Чи працює на цей перехід наша освітня система?) / Пахотін К. // Вища освіта України. – 2004. – № 1. – С. 78–84.

Сидоренко С. Формування європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо “Болонський потяг”?) / Сидоренко С. // Вища освіта України. – 2004. – № 1. – С. 27–35.

Published

2016-12-01

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Упровадження принципів Болонського процесу в науково-освітню діяльність інституту фізичної культури та здоров’я Волинського національного університету імені Лесі Українки. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(6), 21-24. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1178

Most read articles by the same author(s)