Дослідження порушень постави в учнів старшого шкільного віку, які проживають у Карпатському регіоні

Authors

  • Тетяна Бойчук
  • Лілія Войчишин

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

інклінометр, порушення постави, реабілітація

Abstract

У статті наведено методи оцінки вигинів хребта в сагітальній площині в школярів старшого шкільного віку, які проживають у гірській місцевості.

References

Білошицька Н. Профілактика та корекція порушень постави в учнів загальноосвітніх шкіл / Н. Білошицька. – Л. : Логос, 1999. – 32 с.

Галіздра А. А. Взаємозв’язок функціональних порушень постави і фізичної підготовленості школярів /А. А. Галіздра // Теорія та методика фізичного виховання. − Х. : ОВС, 2005. − № 2 (18). − С. 25−27.

Дехтяр С. К. Деформации позвоночника у детей. Современные возможности раннего выявления, объективной оценки и мониторинга в амбулаторных условиях / С. К. Дехтяр, Т. Н. Смирнова, В. Е. Поляков //Детская хирургия. – 2001. – № 2. – С. 12–21.

Кашуба В. А. Биомеханика осанки / В. А. Кашуба. – К. : Олимп. л-ра, 2003. – 279 с.

Котешева И. А. Нарушения осанки. Лечение и профилактика / И. А. Котешева. – М. : Эксмо, 2004. –208 с.

Клинические, функциональные и инструментальные методы исследования в физической реабилитации / под ред. В. К. Ярового. – Севастополь : [б. и.], 2004. – 126 с.

Медицинская реабилитация / под ред. В. А. Епифанова. – М. : МЕДпресс-информ, 2005. – С. 161–236.

Фищенко В. Я. Сколиоз / В. Я. Фищенко. – Макеевка : [б. и.], 2005. – 550 с.

Cyfrowy Pochylomierz Saundersa, instrukcja obsługi, the Saundersa Group inc., 1998. – 178 s.

Lewit K. Manipulative therapy in Rehabilitation of the locomotor’s system. – Butteworth., Heinemann, 1999. –346 p.

Published

2024-06-28

Issue

Section

Спортивна медицина, лікувальна фізична культура та фізична реабілітація

How to Cite

Дослідження порушень постави в учнів старшого шкільного віку, які проживають у Карпатському регіоні. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1(5), 70-72. https://doi.org/10.29038/

Most read articles by the same author(s)