Загальна характеристика технологій навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Keywords:
технологія навчання, класифікація, учні, загальноосвітні навчальні закладиAbstract
У сучасній психолого-педагогічній літературі існують різні підходи до класифікації технологій навчання. Як правило, основою класифікації є рівень застосування технології, основні чинники психічного розвитку учня, філософська основа, наукова концепція засвоєння досвіду, ставлення до дитини, орієнтація на особистісні структури учня, тип організації та управління пізнавальною діяльністю школяра.References
Бабанский Ю. К. Методы обучения в современной общеобозревательной школе / Бабанский Ю. К. – М. : Просвещение, 1985. – 208 с.
Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / Беспалько В. П. – М. : Педагогика, 1980. – 192 с.
Левина М. М. Технологии профессионального педагогического образования : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Левина М. М. – М. : Изд. центр “Академия”, 2001 – 272 с.
Пєхота О. М. Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя / О. М. Пєхота, А. М. Старєва. –М. : Вид-во “Іліон”, 2006. – 272 с.
Питюков В. Ю. Основы педагогической технологии / Питюков В. Ю. – М. : Гном и Д, 2001. – 192 с.