Загальна характеристика технологій навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Authors

  • Андрій Розтока

Keywords:

технологія навчання, класифікація, учні, загальноосвітні навчальні заклади

Abstract

У сучасній психолого-педагогічній літературі існують різні підходи до класифікації технологій навчання. Як правило, основою класифікації є рівень застосування технології, основні чинники психічного розвитку учня, філософська основа, наукова концепція засвоєння досвіду, ставлення до дитини, орієнтація на особистісні структури учня, тип організації та управління пізнавальною діяльністю школяра.

References

Бабанский Ю. К. Методы обучения в современной общеобозревательной школе / Бабанский Ю. К. – М. : Просвещение, 1985. – 208 с.

Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / Беспалько В. П. – М. : Педагогика, 1980. – 192 с.

Левина М. М. Технологии профессионального педагогического образования : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Левина М. М. – М. : Изд. центр “Академия”, 2001 – 272 с.

Пєхота О. М. Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя / О. М. Пєхота, А. М. Старєва. –М. : Вид-во “Іліон”, 2006. – 272 с.

Питюков В. Ю. Основы педагогической технологии / Питюков В. Ю. – М. : Гном и Д, 2001. – 192 с.

Published

2016-11-10

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Загальна характеристика технологій навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(16), 30-33. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1017