Стан сформованості мотивів учнів початкових класів до рухової активності

Authors

  • Василь Васильович Озарук Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
  • Ганна Василівна Презлята Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
  • Галина Анатоліївна Ковальчук Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
  • Інна Михайлівна Ткачівська Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Keywords:

мотив, рухова активність, рухові дії, потреба

Abstract

У статті викладено результати анкетування учнів молодшого шкільного віку міських і сільських шкіл щодо визначення рівня мотивів до потреби в руховій активності, які визначали за такими показниками: на виявлення мотивів обов’язку й відповідальності; самовизначення та самовдосконалення; мотивація благополуччя; престижна мотивація; мотивація уникнення неприємностей; мотивація змістом; мотивація процесом. При цьому виявлено, що суттєвих розбіжностей між результатами в дітей міських і сільських шкіл не спостерігалося. У процесі дослідження простежено, що серед показників, які характеризують мотиви в потребі рухової активності, домінують фізичне самовизначення та самовдосконалення й відстає та потребує корекції навчально-виховного процесу з фізичного виховання – мотивація процесом.

Author Biographies

  • Василь Васильович Озарук, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
    аспірант
  • Ганна Василівна Презлята, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та
    методики фізичної культури і спорту

  • Галина Анатоліївна Ковальчук, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

    асистент кафедри теорії та методики фізичної
    культури і спорту

  • Інна Михайлівна Ткачівська, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

    кандидат педагогічних наук, викладач кафедри теорії
    та методики фізичної культури і спорту

References

Васьков Ю. В. Система фізичного виховання 1-4 класах / Ю. В. Васьков – Х. : Вид-во «Ранок», 2009. – 224 с.

Головань Т. Пізнавальний інтерес як чинник підвищення ефективності процесу навчання / Т. Головань // Рідна школа. – 2004. – № 6. – С.15–17.

Горшкова Н. Б. Мотивація школярів до занять фізичною культурою і спортом / Н. Б. Горшкова // Актуальні проблеми фізичної культури і спорту. – 2005. – № 6–7. – С. 130–133.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2000. – 512 с.

Комінко С. Б. Кращі методи психодіагностики : навч. посіб. / С. Б. Комінко, Г. В. Кучер. – Тернопіль : Карт-бланш, 2005. – 406 с.

Кордонець О. Проблема підвищення рухової активності молодших школярів засобами рухливих ігор / О. Кордонець // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Слов’янськ, 2011. – C. 213–218.

Меліков О. Я. Самооцінка здорового способу життя та здоров'я випускниками загальноосвітніх шкіл / О. Я. Меліков, Л. А. Шумлянський, В. В. Кравченко // Педагогіка вищих та середніх шкіл : зб. наук. пр. – 2010. – Вип. 29. – С. 396–398.

Швай О. Д. Педагогічні аспекти управління руховою активністю молодших школярів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. Д. Швай ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2000. – 22 c.

Published

2015-09-30

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Стан сформованості мотивів учнів початкових класів до рухової активності. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(30), 87-90. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/200

Most read articles by the same author(s)