Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів

Authors

  • Володимир Ярославович Ковальчук Луцький національний технічний університет

Keywords:

фізичне виховання, студенти, навчальні досягнення

Abstract

Теоретико-методична підготовка студентів на заняттях із фізичного виховання повинна бути базою для підвищення технічної, тактичної та психологічної підготовленості. Теоретичні заняття повинні формувати в
студентів уміння використовувати отримані теоретичні знання на практиці. Засвоєні теоретичні та методичні знання дають змогу студенту правильно оцінювати соціальну значущість фізичного виховання й спорту, розуміти об’єктивні закономірності фізичного виховання як педагогічного явища, свідомо ставитися до занять і завдань викладача, проявляти самостійність та творчість на заняттях і змаганнях. Одним із ключових питань оцінювання навчальних досягнень студентів є шкала вимірювання знань, багатий досвід якої мають іноземні заклади освіти. Оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання у ВНЗ активно обговорюється в наукових колах.

Author Biography

  • Володимир Ярославович Ковальчук, Луцький національний технічний університет
    викладач кафедри фізичного виховання

References

Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України / Алексюк А. М. – К. : Либідь, 1998.– 480 с.

Березка С. М Теоретичні та методичні знання студентів з навчальної дисципліни “фізичне виховання” /С. М. Березка // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. –2011. – № 3. – С.12–14.

Білогур В. Є. Теоретико-методичне забезпечення фізичного виховання у вищих закладах освіти : автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання : 24.00.02 / В. Є. Білогур ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне, 2002. – 18 с.

Біляковська О. О. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. О. Біляковська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 21 с.

Гринь Л. В. Вдосконалення навчального процесу з фізичного виховання студентів у відповідності до вимог сучасної освіти / Л. В. Гринь, О. І. Русанов, О. М. Решетняк, О. В. Любушина // Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях : сб. ст. / под ред. проф. С. С. Ермакова : III междунар. электронная науч. конф., 6 февраля 2007 г. – Харьков ; Запорожье; Белгород ; Красноярск, 2006. – С. 34–37.

Гулидов И. Н. Педагогический контроль и его обеспечение : учеб. пособие. / Гулидов И. Н. – М. : ФОРУМ, 2005. – 240 с.

Дубогай О. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Дубогай, М. Євтушок // Фіз. виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. – Т. 2. – С. 99–104.

Кісіль М. В. Оцінка якості вищої освіти / М. В. Кісіль // Вища освіта України. – 2005. – № 4 (14). – С. 82–87.

Козіброцький С. Оцінювання навчальних досягнень студентів на заняттях із фізичного виховання /С. Козіброцький // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2009. – №. 1.– С. 18–21.

Мушкета Р. Підготовка вчителів фізичного виховання у Польщі до оцінювання навчальних досягнень учнів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. Мушкета ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. –Т., 2007. – 40 с.

Самокиш И. И Гистерезисный метод выявления функциональных возможностей как критерий оценивания успеваемости по физическому воспитанию в высших учебных заведениях / И. И. Самокиш // Физическое воспитание студентов. – № 4. – 2011.– С. 71–74.

Теорія і методика фізичного виховання : [підручник] : [у 2 т.] ; за заг. ред. Т. Ю. Круцевич :– К. : Олімп. л-ра, 2008. – Т. 2. – С. 155–174.

Федорук П. І. Адаптивні тести: загальні положення / П. І. Федорук // Математичні машини і системи. –2008.– № 1. – С. 116–127.

Хотченко І. А. Оцінювання навчальних досягнень школярів і студентів: історико-педагогічний аспект /І. А. Хотченко //Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2006. – № 12. – С. 147–149.

Щербей М. Ставлення школярів до комплексної методики оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури / М. Щербей // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2005. – № 3. – С. 46–51.

Published

2016-09-23

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(20), 285-289. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/631

Most read articles by the same author(s)