Вимоги до професійної готовності майбутніх учителів основ здоров’я в контексті статевого виховання підлітків
Keywords:
майбутні учителі основ здоров’я, психологічна готовність, духовна готовність, статеве виховання, підліткиAbstract
Останнім часом серед сучасної молоді почастішали прояви статевої розпусти, випадки небажаних вагітностей, абортів, а також хвороб, що передаються статевим способом. Таке становище вимагає відповідної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я в контексті статевого виховання підлітків. Завдання статті полягає у визначенні вимог до професійної готовності майбутніх учителів основ здоров’я до статевого виховання підлітків, зокрема психологічної та духовної. Значне місце в статті відведено розкриттю змісту психологічної готовності (через сформованість у студентів мотиваційного ставлення до майбутньої професійної діяльності у сфері статевого виховання учнів, наявність психологічної стійкості, а також спрямованість майбутніх учителів до постійного професійного самоудосконалення в зазначеному контексті) та духовної готовності, що являє собою сформованість у студентів необхідних професійно важливих якостей.
References
Основи здоров’я : прогр. для загальноосвітніх навч. закл. 5–9-ті класи. – К. : Ірпінь, 2005. – 41 с.
Нечаєва О. В. Характеристика необхідних знань і умінь майбутніх учителів основ здоров’я у контексті статевого виховання підлітків / О. В. Нєчаєва // Педгогіка формування творчої особистості у вищій і загальноовітній школах : зб. наук. пр. / [ред.колегія : Т. І. Сущенко (гол. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2011. – Вип. 20 (73). – С. 217–229.