Формування професійної підготовки фахівців фізичної культури до практичної роботи з учнями сучасної школи
Keywords:
професійне вдосконалення, самовдосконаленняAbstract
У статті висвітлено проблеми професійної сформованості фахівців фізичної культури до практичної діяльності з учнями сучасної школи. Визначено оптимальні етапи й методи самовдосконалення. В основі поетапного формування професійної підготовки спеціалістів фізичної культури та спорту з учнями сучасної школи повинні відображатись важливі ознаки, а саме: провідне місце фізичного виховання, яке формує само-виховання; паралельна взаємодія фізичного виховання і самовиховання; провідна ланка фізичного самовиховання, стимуляція і коректура якого визначаються станом навчально-виховного процесу у ВНЗ. Тобто на всіх
етапах формування професійної підготовленості спеціаліста фізичної культури та спорту повинна прослідковуватись взаємообумовленість фізичного виховання і самовдосконалення.
References
Балахнічова Г. Формування професійної майстерності майбутнього фахівця фізичної культури : навч.-метод. матеріали для студ. випускних курсів ін-тів фіз. культури / Г. Балахнічова, Л. Заремба. – Луцьк :РВВ “Вежа” Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2004. – С. 27.
Котова О. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у світлі сучасної педагогічної освіти /О. Котова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Т. 1. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. –С. 67–70.
Цьось А. В. Сучасні технології викладання спортивних дисциплін : навч. посіб. / А. В. Цьось, Г. В. Балахнічова, Л. В. Заремба. – Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2010. – С. 83–86.