Формування стійкого інтересу студентів до мети й завдань занять із фізичного виховання

Authors

  • Тарас Михайлович Надкерничний Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського

Keywords:

принцип свідомості та активності, мотив, мотивування

Abstract

У статті порушено проблему недостатнього рівня свідомого та активного ставлення студентів до процесу фізичного виховання. Автор на основі аналізу та узагальнення наукових праць попередників здійснив
спробу обґрунтувати сенс, значення й засоби формування стійкого інтересу молодого покоління до цілей фізкультурно-спортивної галузі як одного зі способів реалізації зазначеного принципу. Мотиви є необхідним компонентом діяльності кожної людини, а тому, відіграють важливу роль, оскільки від їхнього змісту залежать характер та ефективність як навчального процесу, так і життєдіяльності. У процесі фізичного виховання основними є ті групи мотивів, які спонукають молоде покоління до занять фізичною культурою й спортом, допомагають формувати прагнення до здорового способу життя.

Author Biography

  • Тарас Михайлович Надкерничний, Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
    асистент кафедри медичної реабілітації та спортивної медицини

References

Биченко В. Оптимізація фізичного виховання – головний фактор мотивації студентів до занять фізичною культурою / В. Биченко, С. Лавренюк // Вісник Черкаського університету : [зб. наук. ст.]. Серія :Педагогічні науки / М-во освіти і науки України, Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Черкаси :Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. – № 209. – С. 20–24

Занюк С. С. Психологія мотивації : навч. посіб. для студ вищ. навч. закл. / С. С. Занюк ; гол. ред. С. В. Головко. – К. : Либідь, 2002. – 304 с.

Канішевський С. М. Науково-методичні та організаційні основи фізичного самовдосконалення студентства. – Вид. друге, стереотип. / С. М. Канішевський. – К. : ІЗМН, 2012. – 270 с.

Лимарєва Ю. М. Реалізація принципу свідомості у навчанні студентів вищих навчальних закладів України (друга половина ХІХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук :13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Ю. М. Лимарєва ; Мелітопольський держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Мелітополь, 2012. – 20 с.

Музика О. О. Мотивація творчої обдарованості / О. О. Музика // Обдарована дитина. – 2003. – № 3. – С. 2–9.

Петров О. П. Формирование у студентов мотивов к занятиям физкультурно-спортивной деятельностью :автореф. дис…. канд. пед. наук : 13.00.01 / Петров Олег Павлович ; Алма-ат. ин-т. физ. культ. – Алма-Ата, 1989. – 25 с.

Старєва А. М. Інтерактивна технологія навчання студентів в вищій школі / А. М. Старєва // Наукові праці. Педагогічні науки. – 2005. – Т. 42. – № 29. – С. 29–32.

Талызина Н. Ф. Педагогическая психология : учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений /Н. Ф. Талызина. – М. : Изд. центр «Академия», 1998. – 288 с.

Хасанов М. Х. Формування свідомого ставлення до виконання фізичних вправ в процесі навчальних занять з дисципліни «Фізичне виховання» у студентів вищих навчальних закладів системи МВС / М. Х. Хасанов, М. І. Матвієнко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – 2009. – № 4. – С. 123–127.

Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів : підруч. для студ. вищ. навч. закл. фіз.вих. і спорту : у 2 ч. Ч. 1 / Б. М. Шиян. – Тернопіль : Навч. книга – Богдан, 2001. – С. 111–121.

Published

2016-06-21

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Формування стійкого інтересу студентів до мети й завдань занять із фізичного виховання. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(22), 82-85. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/426