Змістове наповнення процесу підготовки майбутніх фахівців із фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності
Keywords:
зміст, професійна підготовка, майбутній фахівець, фізична реабілітація, здоров’язбережувальна діяльність, спецкурсAbstract
У статті висвітлено зміст процесу підготовки майбутніх фахівців із фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. Розкрито принципи структурування навчальної інформації: системність,
інтерактивність, модульність й адаптивність структурування. Охарактеризовано зміст навчальних дисциплін “Загальна теорія здоров’я”, “Фізіологія людини”, “Основи фізичної реабілітації”, “Лікарсько-педагогічний контроль у фізичній реабілітації”. Обґрунтовано роль спецкурсів у формуванні готовності студентів до здоров’язбережувальної діяльності та їх переваги: максимальну інформативність, уключення матеріалів сучасних наукових досліджень, різних концепцій і нових поглядів на проблему. Описано зміст навчальних та змістових модулів спецкурсів “Організація здоров’язбережувальної діяльності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації” та “Здоров’язбережувальні технології у фізичній реабілітації”. Наведено перелік знань й умінь студентів за підсумками їх вивчення.
References
Бєлікова Н. О. Навчальна програма з дисципліни “Здоров’язбережувальні технології у фізичній реабілітації” для підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Н. О. Бєлікова. – Луцьк : РВВ ЛІРоЛ, 2009. – 20 с.
Бєлікова Н. О. Навчальна програма з дисципліни “Організація здоров’язбережувальної діяльності фахівців з фізичної реабілітації” для підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації /Н. О. Бєлікова. – Луцьк : РВВ ЛІРоЛ, 2009. – 20 с.
Кукса В. О. Професійна підготовка фахівців з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Кукса Володимир Олександрович. – К., 2002. – 207 с.