Спортивно-педагогічне вдосконалення з плавання та способи підвищення ефективності його викладання
Abstract
У статті розглянуто питання підвищення ефективності процесу викладання навчальної дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення (плавання)». Окреслено мету, завдання курсу, уточнено вміння, що визначають готовність студентів до виконання професійної діяльності: набувати знання з дисципліни, що вивчається (техніка рухових дій, індивідуальні особливості студентів / учнів тощо); аналізувати та узагальнювати власний досвід і досвід викладачів й однокурсників, робити висновки; правильно виконувати та аналізувати виконання вправ студентами / учнями; виділяти головні елементи техніки; визначати помилки, їх причини; здійснювати правильний добір вправ для виправлення помилок. Запропоновано три етапи викладання: теоретичний, практичний та методично-практичний, реалізація завдань яких відбувається на: 1) предметних, навчально-тренувальних; 2) навчально-методичних, що проводяться зі студентами молодших курсів; 3) лабораторних із розробки документів планування й обліку заняттях. Рекомендовано застосування рольових ігор, що вчать студентів критично мислити під час використання теоретичних знань у процесі викладання та тренування.References
Моржухина С. В. Педагогические условия совершенствования преподавания спортивно-педагогичесих дисциплин на факультете физической культуры и спорта : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.08 / С. В. Моржухина. – Калининград, 2007. – 31 с.
Федоров Г. Педагогическое пространство физкультурно-спортивного совершенствования студентов в профильных образовательных структурах / Г. Федоров // Теория и практика физической культури. – 2006. – № 9. – С. 25–27.
Downloads
Published
2016-06-02
Issue
Section
Professional training of specialists in physical culture and sport
How to Cite
Спортивно-педагогічне вдосконалення з плавання та способи підвищення ефективності його викладання. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(28), 25-28. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/256