Аспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку

Authors

  • Людмила Василівна Нєворова Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
  • Валентина Петрівна Черній Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
  • Олена Валеріївна Нєворова Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Keywords:

фізкультурно-оздоровча робота, молодші школярі, психофізіологічні особливості, адаптація, нервова система, стресостійкість

Abstract

У статті висвітлено деякі аспекти організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі. Актуальність проблеми обумовлена гострою потребою в зміні підходів щодо спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей школярів. У ході дослідження встановлено взаємозв’язок індивідуальних психофізіологічних особливостей організму з показниками стресостійкості в дітей молодшого шкільного віку; обґрунтовано ефективність організації процесу адаптації до фізичного навантаження в молодших школярів з урахуванням їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей задля попередження розвитку в них стресових станів.

Author Biographies

  • Людмила Василівна Нєворова, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    кандидат біологічних наук, доцент кафедри
    корекційної освіти та здоров’я людини

  • Валентина Петрівна Черній, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    кандидат педагогічних наук, старший викладач
    кафедри теорії і методики фізичного виховання

  • Олена Валеріївна Нєворова, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент
    кафедри теорії і методики фізичного виховання

References

Худолеева О. В. нетрадиционные формы и методы оздоровления учащихся / О. В. Худолеева // Физическая культура в школе. – 1993. – № 6. – С. 15–19.

Круцевич Т. Ю. Теорія і методика фізичного виховання / Під ред. Т. Ю. Круцевич. – К. : Олімп. л-ра, 2003. – Т. 2. – 367 с.

Макаренко М. В. Функціональний стан центральної нервової системи у осіб з різним рівнем рухливості нервових процесів / М. В. Макаренко, В. С. Лизогуб, Ю. О. Петренко та ін. // Фізіол. журн. – 2002. – Т. 48, № 1. – С. 9–14.

Маринич В. Аналіз інноваційних підходів організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах освіти [Електронний ресурс] / В. Маринич, І. Когут // Спортивний вісник Придніпров’я . – 2013. – № 1. – С. 28–35. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/svp_2013_1_5.pdf. – Назва з екрана.

Москаленко Н. В. Теоретико-методичні засади інноваційних технологій в системі фізичного виховання молодших школярів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02 / Н. В. Москаленко. – К., 2009. – 42 с.

Нєворова О. В. Оздоровча спрямованість і шляхи оптимізації фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку : [метод. рек.] / О. В. Нєворова. – Кіровоград : РВВ КДГГУ ім. Володимира Винниченка, 2007. – 100 с.

Published

2015-09-30

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Аспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(30), 83-87. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/199