Ритмічна гімнастика Еміля Далькроза (теоретичний аспект )

Authors

  • Анастасія Вільчковська

Keywords:

діти, музика, рух, ритм, гімнастика

Abstract

У статті розглядається система ритмічного виховання дітей дошкільного віку та учнів шкіл, яку розробив швейцарський педагог та композитор Е. Далькроз. Ця система передбачає поєднання музики і рухової  експресії у дітей в процесі занять ритмічною гімнастикою.

References

Dalocroze E. Ahytus. Musik und erzeihung.− Bazylea, 1922.

Krzyżowska T. Zabawy z piosenką.− Katowice, 1995.

Przychodzińska M. Wychowanie muzyczne – idee, treści, kierunki rozwoju.− Warszawa, 1979.

Florek M. Rytmika w wychowaniu i terapii.− Warszawa, 1995.

Janiszewski M. Muzykoterapia aktywna.− Warszawa, 1993.

Ротос Т. Теорія розвитку особистості школяра через ритм у взаємодії фізичного виховання з естетичним: Зб. наук. пр. Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки.− Т. 1.− Луцьк, 2002.− С. 298−300.

Published

2017-01-24

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Ритмічна гімнастика Еміля Далькроза (теоретичний аспект ). (2017). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2, 40-43. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1374

Most read articles by the same author(s)