Дослідницька діяльність учителя фізичного виховання як показник його професіоналізму

Authors

  • Михайло Гончерюк

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

професійно-педагогічна діяльність, професіоналізм, дослідницька діяльність

Abstract

Визначається суть професіоналізму учителя, наголошується на необхідності дослідницької діяльності у процесі професійно-педагогічного навчання та під час реалізації педагогічної діяльності учителя фізичного виховання. Розрізняються різновиди досліджень у фізичному вихованні. Дослідницька діяльність розглядається як показник професіоналізму.

References

Вища освіта України і Болонський процес: Навч. посіб. / За ред. В. Г. Кременя.– Т.: Навч. кн. – Богдан, 2004.– 384 с.

Державна національна програма “Освіта” (“Україна ХХІ століття”).– К.: Райдуга, 1994.– 61 с.

Закон України “Про загальну середню освіту” (станом на 1 серпня 1999 р.) Офіц. вид.– К.: Парл. вид-во, 1999.– 32 с.

Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности.– Л.: Б. и., 1970.– 127 с.

Леко Б., Мандрик М. Фізичне виховання. Програма для вищих закладів освіти ІІІ–IV рівнів акредитації.– Чернівці: Б. в., 2002.– 91 с.

Мижеников В. А. Психолого-педагогический словарь для учителей и руководителей школ.– М.:Знание, 1989.– 356 с.

Мишковська Т. Д. Формування дослідницько-педагогічних умінь студентів в умовах модульної організації навчання: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01.– Чернівці, 1999.– 230 с.

Національна доктрина розвитку освіти України // Освіта України.– 2002.– № 23.– С. 4–6.

Теория и методика физического воспитания: В 2-х т. / Под. ред. Т. Ю. Круцевич.– Т. 2.– К., 2003.– 391 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Дослідницька діяльність учителя фізичного виховання як показник його професіоналізму. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 155-158. https://doi.org/10.29038/