Дослідницька діяльність учителя фізичного виховання як показник його професіоналізму
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
професійно-педагогічна діяльність, професіоналізм, дослідницька діяльністьAbstract
Визначається суть професіоналізму учителя, наголошується на необхідності дослідницької діяльності у процесі професійно-педагогічного навчання та під час реалізації педагогічної діяльності учителя фізичного виховання. Розрізняються різновиди досліджень у фізичному вихованні. Дослідницька діяльність розглядається як показник професіоналізму.
References
Вища освіта України і Болонський процес: Навч. посіб. / За ред. В. Г. Кременя.– Т.: Навч. кн. – Богдан, 2004.– 384 с.
Державна національна програма “Освіта” (“Україна ХХІ століття”).– К.: Райдуга, 1994.– 61 с.
Закон України “Про загальну середню освіту” (станом на 1 серпня 1999 р.) Офіц. вид.– К.: Парл. вид-во, 1999.– 32 с.
Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности.– Л.: Б. и., 1970.– 127 с.
Леко Б., Мандрик М. Фізичне виховання. Програма для вищих закладів освіти ІІІ–IV рівнів акредитації.– Чернівці: Б. в., 2002.– 91 с.
Мижеников В. А. Психолого-педагогический словарь для учителей и руководителей школ.– М.:Знание, 1989.– 356 с.
Мишковська Т. Д. Формування дослідницько-педагогічних умінь студентів в умовах модульної організації навчання: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01.– Чернівці, 1999.– 230 с.
Національна доктрина розвитку освіти України // Освіта України.– 2002.– № 23.– С. 4–6.
Теория и методика физического воспитания: В 2-х т. / Под. ред. Т. Ю. Круцевич.– Т. 2.– К., 2003.– 391 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.