Історико-педагогічні етапи становлення професійної підготовки фахівців фізичної культури у Східній Галичині у ХХ столітті
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
підготовка вчителя, педагогічна діяльність, історико-педагогічний аспектAbstract
Проблема підготовки вчителя і його педагогічна діяльність у третьому тисячолітті залишається актуальною. В історико-педагогічній літературі показано особливості формування змісту педагогічної діяльності учителя фізичної культури. У роботі ми розкриваємо значення історико-педагогічного аспекту в підготовці вчителя фізичної культури у Східній Галичині у ХХ столітті.
References
Біленький Я. Українські приватні школи в Галичині.– Л.: Укр. пед. т-во, 1922.– 16 с.
Дорошенко Д. Історія України 1917−1923 рр. Т. 1, 2. Українська Держава.– Ужгород: Б. в., 1930.– С. 45−60.
Кравець В. Історія класичної та зарубіжної педагогіки та шкільництва: Навч. посіб. для студ. пед. навч. закл.− Т.: Б. в., 1996.– С. 38–39.
Столбов В. В. История розвития физической культуры и спорта: Уч. пособ. для студ. пед. ин-тов по спец. “Физическое воспитание”.– М., 1982.– С. 1−38.
Сущенко Л. П. До питання про неперервну фізкультурну освіту / Педагогіка і психологія професійної освіти.– 2001.– № 2.– С. 65−78.
Сущенко Л. П. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання і спорту: історичний аспект // Педагогіка і психологія проф. освіти.− 2001.– № 1.– С. 185−194.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.