Історико-педагогічні етапи становлення професійної підготовки фахівців фізичної культури у Східній Галичині у ХХ столітті

Authors

  • Роман Проць

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

підготовка вчителя, педагогічна діяльність, історико-педагогічний аспект

Abstract

Проблема підготовки вчителя і його педагогічна діяльність у третьому тисячолітті залишається актуальною. В історико-педагогічній літературі показано особливості формування змісту педагогічної діяльності учителя фізичної культури. У роботі ми розкриваємо значення історико-педагогічного аспекту в підготовці вчителя фізичної культури у Східній Галичині у ХХ столітті.

References

Біленький Я. Українські приватні школи в Галичині.– Л.: Укр. пед. т-во, 1922.– 16 с.

Дорошенко Д. Історія України 1917−1923 рр. Т. 1, 2. Українська Держава.– Ужгород: Б. в., 1930.– С. 45−60.

Кравець В. Історія класичної та зарубіжної педагогіки та шкільництва: Навч. посіб. для студ. пед. навч. закл.− Т.: Б. в., 1996.– С. 38–39.

Столбов В. В. История розвития физической культуры и спорта: Уч. пособ. для студ. пед. ин-тов по спец. “Физическое воспитание”.– М., 1982.– С. 1−38.

Сущенко Л. П. До питання про неперервну фізкультурну освіту / Педагогіка і психологія професійної освіти.– 2001.– № 2.– С. 65−78.

Сущенко Л. П. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання і спорту: історичний аспект // Педагогіка і психологія проф. освіти.− 2001.– № 1.– С. 185−194.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Історико-педагогічні етапи становлення професійної підготовки фахівців фізичної культури у Східній Галичині у ХХ столітті. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 231-234. https://doi.org/10.29038/