Підготовка вчителів фізичної культури до проведення тренінгів

Authors

  • Ірина Панасюк

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

тренінг, модель, емоційне стимулювання, інтерпретація

Abstract

У статті висвітлено сутність чотиривимірної функціональної моделі проведення тренінгів, яка відображає чотири основоположні функції керівника тренінгових груп.

References

Домашенко А. В. Концепція розвитку фізичного виховання студентів у вузах України 3−4 рівнів акредитації // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр. / За ред. С. С. Єрмакова.– Х.: ХДАДМ (ХХПІ), 2002.− № 23.– С. 53−57.

Голощапов В. Р. История физической культуры и спорта.– М.: Академия, 2002.– 312 с.

Петровский В. В., Полищук В. Д. Биологическое, индивидуальное и социальное в сфере физической культуры: Метод. рек. по теме “Основы ТФК”.– К.: КГИФК, 1992.– 16 с.

Федорчук В. М. Соціально-психологічний тренінг “Розвиток комунікативної компетенції викладача”: Навч. посіб.– Кам’янець-Подільський: Абетка, 2004.– 240 с.

Фопель К. Технология ведения тренинга: Теория и практика: Пер. с нем.– 3-е изд.– М.: Генезис, 2007.–267 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Підготовка вчителів фізичної культури до проведення тренінгів. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 225-227. https://doi.org/10.29038/