Підготовка вчителів фізичної культури до проведення тренінгів
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
тренінг, модель, емоційне стимулювання, інтерпретаціяAbstract
У статті висвітлено сутність чотиривимірної функціональної моделі проведення тренінгів, яка відображає чотири основоположні функції керівника тренінгових груп.
References
Домашенко А. В. Концепція розвитку фізичного виховання студентів у вузах України 3−4 рівнів акредитації // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр. / За ред. С. С. Єрмакова.– Х.: ХДАДМ (ХХПІ), 2002.− № 23.– С. 53−57.
Голощапов В. Р. История физической культуры и спорта.– М.: Академия, 2002.– 312 с.
Петровский В. В., Полищук В. Д. Биологическое, индивидуальное и социальное в сфере физической культуры: Метод. рек. по теме “Основы ТФК”.– К.: КГИФК, 1992.– 16 с.
Федорчук В. М. Соціально-психологічний тренінг “Розвиток комунікативної компетенції викладача”: Навч. посіб.– Кам’янець-Подільський: Абетка, 2004.– 240 с.
Фопель К. Технология ведения тренинга: Теория и практика: Пер. с нем.– 3-е изд.– М.: Генезис, 2007.–267 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.