Особливості рейтингової системи під час оцінювання спецдисципліни “Легка атлетика та методика викладання”

Authors

  • Ірина Мінжорінa
  • Надія Ільків

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

рейтингове оцінювання, кредитно-модульна система, технологія

Abstract

Рейтингове оцінювання є однією з основних складових частин кредитно-модульної системи. В експерименті проаналізовано накопичення балів із різних показників модульно-рейтингової схеми “Легка атлетика та
методика викладання” для VII семестру. Підвищення інтересу студентів до кінцевого результату навчання сприяє формуванню свідомішого та активнішого ставлення до навчальної діяльності.

References

Сікорський П. Експериментальне положення про кредитно-модульну технологію навчання у вищих навчальних закладах // Освіта.− 2004.− № 19.− С. 4−5.

Застосування кредитно-модульно-рейтингової системи оцінки успішності в навчальному процесі з фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів / О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лохманюк та ін. // Буковин. наук. спорт. вісн.: Зб. наук. пр.− Вип. 2.− Чернівці, 2005.− С. 16−20.

Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору // Вища шк.− 2004.− № 1.− С. 50−63.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Особливості рейтингової системи під час оцінювання спецдисципліни “Легка атлетика та методика викладання”. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 214-217. https://doi.org/10.29038/