Особливості рейтингової системи під час оцінювання спецдисципліни “Легка атлетика та методика викладання”
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
рейтингове оцінювання, кредитно-модульна система, технологіяAbstract
Рейтингове оцінювання є однією з основних складових частин кредитно-модульної системи. В експерименті проаналізовано накопичення балів із різних показників модульно-рейтингової схеми “Легка атлетика та
методика викладання” для VII семестру. Підвищення інтересу студентів до кінцевого результату навчання сприяє формуванню свідомішого та активнішого ставлення до навчальної діяльності.
References
Сікорський П. Експериментальне положення про кредитно-модульну технологію навчання у вищих навчальних закладах // Освіта.− 2004.− № 19.− С. 4−5.
Застосування кредитно-модульно-рейтингової системи оцінки успішності в навчальному процесі з фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів / О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лохманюк та ін. // Буковин. наук. спорт. вісн.: Зб. наук. пр.− Вип. 2.− Чернівці, 2005.− С. 16−20.
Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору // Вища шк.− 2004.− № 1.− С. 50−63.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.