Особливості практичної діяльності у рамках навчального процесу напряму підготовки 6.010201 “Фізичне виховання” (на прикладі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича)
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
педагогічна практика, навчання, педагогіка, здібності, професіяAbstract
Визначено роль практики як сполучної ланки між теоретичним навчанням студентів і їх майбутньою самостійною роботою у сфері фізичної культури і спорту та її вплив на підготовку студентів до діяльності у ролі учителя, викладача, тренера. Проаналізовано навчальний план напряму підготовки 6.010201 “Фізичне виховання” у Чернівецькому національному університеті, а також зміст програм професійно-педагогічних практик, визначено їхню частку в навчальному процесі та роль у підвищенні педагогічних здібностей і майстерності студентів.
References
Запесоцкий А. Какая модернизация нам нужна? Об опыте системного преобразования вуза // Высш. образование в России.– 2003.– № 6.– С. 25–34.
Использование в учебном процессе высшей школы методов активного обучения: Метод. сб. науч. тр.– Л., 1990.– 98 с.
Каган М. С. К построению философской теории личности // Филос. науки.− 1971.– № 5.
Мединський С. В., Мосейчук Ю. Ю. Особливості впровадження кредитно-модульної програми з курсу “Підвищення спортивної майстерності” для студентів спеціальності “Педагогіка і методика середньої освіти. Фізична культура” // Вісн. Черніг. держ. пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка.– Вип. 35. Сер.: пед. науки.– Чернігів: ЧДПУ, 2006.– № 35.– С. 253–258.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.