Організація самостійної роботи студентів педагогічних вузів із дисципліни “Теорія і методика тестування у фізичному вихованні”

Authors

  • Олена Кузнєцова

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

навчальний процес, самостійна робота, модульно-інтегрований метод контролю, рейтингові оцінки, оцінювання ефективності навчання

Abstract

Розглянуто результати розрахунку рейтингових оцінок елементів кожного модуля з дисципліни “Теорія і методика тестування у фізичному вихованні”. Запропоновано узагальнений критерій оцінювання загальної успішності і якості навчання на основі рейтингу студентів.

References

Дорофеев В. Н., Петрушов С. Н., Шевцов Л. В., Сухинина О. А. Использование квалиметрии для оценивания деятельности студентов в техническом вузе: Уч.-мет. пособ.– Алчевск: Изд-во Донбас. ГМИ, 2002.– 108 с.

Кузнєцова О. Т. Робоча навчальна програма і система модульно-рейтингового оцінювання знань і вмінь студентів з дисципліни “Теорія і методика тестування у фізичному вихованні”.− Рівне: РДГУ, 2007.– 46 с.

Маригодов В. К., Слободянюк А. А. Основи научных исследований: Инженерная педагогика.− Севастополь: Изд-во СЕВГТУ, 1990.− 240 с.

Маригодов В. К., Моторная С. Е. Педагогика и психология: аспекты активизации творчества и готовности к профессиональной деятельности: Уч. пособ.– Севастополь: Изд-во СЕВНТУ, 2004.– 170 с.

Марігодов В. К., Тіхонов Г. О. Модульно-інтегрований метод контролю самостійної роботи студентів: Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.– К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2005.– Вип. 41.– С. 94−101.

Пащенко Т. М. Самостійність як риса особистості: Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.– К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2004.– Вип. 36.– С. 285−293.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Організація самостійної роботи студентів педагогічних вузів із дисципліни “Теорія і методика тестування у фізичному вихованні”. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 195-200. https://doi.org/10.29038/