Організація самостійної роботи студентів педагогічних вузів із дисципліни “Теорія і методика тестування у фізичному вихованні”
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
навчальний процес, самостійна робота, модульно-інтегрований метод контролю, рейтингові оцінки, оцінювання ефективності навчанняAbstract
Розглянуто результати розрахунку рейтингових оцінок елементів кожного модуля з дисципліни “Теорія і методика тестування у фізичному вихованні”. Запропоновано узагальнений критерій оцінювання загальної успішності і якості навчання на основі рейтингу студентів.
References
Дорофеев В. Н., Петрушов С. Н., Шевцов Л. В., Сухинина О. А. Использование квалиметрии для оценивания деятельности студентов в техническом вузе: Уч.-мет. пособ.– Алчевск: Изд-во Донбас. ГМИ, 2002.– 108 с.
Кузнєцова О. Т. Робоча навчальна програма і система модульно-рейтингового оцінювання знань і вмінь студентів з дисципліни “Теорія і методика тестування у фізичному вихованні”.− Рівне: РДГУ, 2007.– 46 с.
Маригодов В. К., Слободянюк А. А. Основи научных исследований: Инженерная педагогика.− Севастополь: Изд-во СЕВГТУ, 1990.− 240 с.
Маригодов В. К., Моторная С. Е. Педагогика и психология: аспекты активизации творчества и готовности к профессиональной деятельности: Уч. пособ.– Севастополь: Изд-во СЕВНТУ, 2004.– 170 с.
Марігодов В. К., Тіхонов Г. О. Модульно-інтегрований метод контролю самостійної роботи студентів: Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.– К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2005.– Вип. 41.– С. 94−101.
Пащенко Т. М. Самостійність як риса особистості: Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.– К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2004.– Вип. 36.– С. 285−293.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.