Особливості професійно-прикладної підготовки майбутніх учителів фізичної культури

Authors

  • Марина Карченкова
  • Дмитро Довгань

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

професійно-прикладна підготовка, студент факультету фізичного виховання, професійно важливі здібності

Abstract

У статті аналізуються особливості професійно-прикладної підготовки студентів факультету фізичного виховання і розглядаються засоби розвитку професійно важливих здібностей.

References

Канішевський С. М. Науково-методичні та організаційні основи фізичного самоудосконалення студентства.– К.:ІЗМН, 1997.– 270 с.

Косоверова І. Моделювання професійно-прикладної фізичної підготовки студентів гуманітарних спеціальностей // Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту: Молода спорт. наука України.– Вип. 9.– Л: Б. в., 2005.– Т. 3.– С. 113−116.

Максименко А. М. Теория и методика физической культуры: Учеб. для студ. вузов.– М.: Физ. культура, 2005.– 535 с.

Профессионально-квалификационные характеристики специалистов по физическому воспитанию, физической культуре и спорту / Состав. Н. В. Жмерев.– К., 1989.– 54 с.

Ячнюк Ю. Модель професійно-прикладної фізичної підготовки студентів радіотехнічної спеціальності // Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту: Молода спорт. наука України.– Вип. 9.– Л., 2005.– Т. 3.– С. 120−124.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Особливості професійно-прикладної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 181-185. https://doi.org/10.29038/