Особливості професійно-прикладної підготовки майбутніх учителів фізичної культури
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
професійно-прикладна підготовка, студент факультету фізичного виховання, професійно важливі здібностіAbstract
У статті аналізуються особливості професійно-прикладної підготовки студентів факультету фізичного виховання і розглядаються засоби розвитку професійно важливих здібностей.
References
Канішевський С. М. Науково-методичні та організаційні основи фізичного самоудосконалення студентства.– К.:ІЗМН, 1997.– 270 с.
Косоверова І. Моделювання професійно-прикладної фізичної підготовки студентів гуманітарних спеціальностей // Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту: Молода спорт. наука України.– Вип. 9.– Л: Б. в., 2005.– Т. 3.– С. 113−116.
Максименко А. М. Теория и методика физической культуры: Учеб. для студ. вузов.– М.: Физ. культура, 2005.– 535 с.
Профессионально-квалификационные характеристики специалистов по физическому воспитанию, физической культуре и спорту / Состав. Н. В. Жмерев.– К., 1989.– 54 с.
Ячнюк Ю. Модель професійно-прикладної фізичної підготовки студентів радіотехнічної спеціальності // Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту: Молода спорт. наука України.– Вип. 9.– Л., 2005.– Т. 3.– С. 120−124.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.