Теоретичні засади професійної готовності до педагогічної діяльності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання

Authors

  • Роман Карпюк

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

професійна підготовка, готовність, професіоналізм особистості, кваліфікація

Abstract

У статті подано характеристику основних понять дослідження, а саме дефініції щодо професійного складника підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання.

References

Бех І. Д. Виховання особистості: У 2-х кн.– Кн. 1: Особистісно-орієнтований підхід: теоретико- технологічні засади.– К.: Либідь, 2003.– 280 с.

Гончаренко С. У. український педагогічний словник.– К.: Либідь, 1987.– 376 с.

Зязюн І. А. Філософія свідомого і несвідомого у професійній освіті / Психолого-педагогічні проблеми професійної освіти: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: І. А. Зязюн та ін.– К., 1994.– 384 с.

Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников.– М.: Просвещение, 1976.– 303 с.

Рубинштэйн С. Л. Проблемы общей психологии.− М.: Педагогика, 1976.– 416 с.

Сущенко Л. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (теоретико-методологічний аспект): Монографія.– Запоріжжя: Запоріз. держ. ун-т, 2003.– 442 с.

Узнадзе Д. Н. Эксперементальные основы психологии.– Тбилиси: Изд-во АПН Груз. ССР, 1961.− 240 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Теоретичні засади професійної готовності до педагогічної діяльності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 178-181. https://doi.org/10.29038/