Теоретичні засади професійної готовності до педагогічної діяльності майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
професійна підготовка, готовність, професіоналізм особистості, кваліфікаціяAbstract
У статті подано характеристику основних понять дослідження, а саме дефініції щодо професійного складника підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання.
References
Бех І. Д. Виховання особистості: У 2-х кн.– Кн. 1: Особистісно-орієнтований підхід: теоретико- технологічні засади.– К.: Либідь, 2003.– 280 с.
Гончаренко С. У. український педагогічний словник.– К.: Либідь, 1987.– 376 с.
Зязюн І. А. Філософія свідомого і несвідомого у професійній освіті / Психолого-педагогічні проблеми професійної освіти: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: І. А. Зязюн та ін.– К., 1994.– 384 с.
Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников.– М.: Просвещение, 1976.– 303 с.
Рубинштэйн С. Л. Проблемы общей психологии.− М.: Педагогика, 1976.– 416 с.
Сущенко Л. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (теоретико-методологічний аспект): Монографія.– Запоріжжя: Запоріз. держ. ун-т, 2003.– 442 с.
Узнадзе Д. Н. Эксперементальные основы психологии.– Тбилиси: Изд-во АПН Груз. ССР, 1961.− 240 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.