Упровадження технології тестування як засобу підвищення якості підготовки фахівців (переваги та недоліки)
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
тестологія, тестові завдання, тестова форма контролюAbstract
Стаття присвячена проблемам упровадження технології тестування як засобу підвищення рівня підготовки фахівців. Висвітлено розвиток тестології як науки, проаналізовано переваги та недоліки тестової форми контролю.
References
Леонський В. Д., Лавінський М. С., Паращенко Л. І. Організація тестування у середньоосвітньому навчальному закладі / Київ. міжрегіонал. ін-т удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка.− К., 2001.− С. 3−4.
Кононенко П. Загальнодержавна сертифікація рівнів володіння українською мовою – пріоритетний напрямок мовної та всієї освіти в Україні // www.testportal.com.ua
Цатурова И. А. Из истории развития тестов в СССР и за рубежом.− Таганрог, 1969.– 51 с.
Мышко С. А. Тестирование как психолого-педагогическое средство оценивания академических способностей в системе образования США.– М.: НИИВШ, 1980.– 52 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.