Упровадження технології тестування як засобу підвищення якості підготовки фахівців (переваги та недоліки)

Authors

  • Олег Винничук

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

тестологія, тестові завдання, тестова форма контролю

Abstract

Стаття присвячена проблемам упровадження технології тестування як засобу підвищення рівня підготовки фахівців. Висвітлено розвиток тестології як науки, проаналізовано переваги та недоліки тестової форми контролю.

References

Леонський В. Д., Лавінський М. С., Паращенко Л. І. Організація тестування у середньоосвітньому навчальному закладі / Київ. міжрегіонал. ін-т удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка.− К., 2001.− С. 3−4.

Кононенко П. Загальнодержавна сертифікація рівнів володіння українською мовою – пріоритетний напрямок мовної та всієї освіти в Україні // www.testportal.com.ua

Цатурова И. А. Из истории развития тестов в СССР и за рубежом.− Таганрог, 1969.– 51 с.

Мышко С. А. Тестирование как психолого-педагогическое средство оценивания академических способностей в системе образования США.– М.: НИИВШ, 1980.– 52 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Упровадження технології тестування як засобу підвищення якості підготовки фахівців (переваги та недоліки). (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 146-149. https://doi.org/10.29038/