Алгоритм створення тимчасової міжвідомчої комісії як консультативно-дорадчого органу з питань реклами у спорті
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
спортивний маркетинг, правове регулювання, рекламаAbstract
У статті розкриваються деякі питання спортивного маркетингу. Зокрема наголошується на недосконалості законодавчої бази України стосовно реклами спортивних послуг та продуктів. Автор пропонує алгоритм створення тимчасової міжвідомчої комісії як консультативно-дорадчого органу з питань реклами, пов’язаної зі спортом.
References
Гуськов С. И. Маркетинг и зарубежный спорт.– Ч. 1–2.– М.: ЦООНТИ-ФиС, 1992.
Гуськов С. И. Спонсор и спорт.– М.: МЦНТИ, 1995.
Гусько в С. И., Кур ато в А. О. Маркетинг физкультурно-оздоровительных услуг.– М.: ЦООНТИ-ФиС, 1993.
Живанович Ж. В. Маркетинг в спорте и рекреации // Теория и практика физ. культуры.– 1991.–№ 1.
Закон України “Про Антимонопольний комітет України” // Голос України.– 1993.– 21 груд.
Закон України “Про захист від недобросовісної конкуренції” // Уряд. кур’єр.– 1996.– 29 черв.
Закон України “Про захист економічної конкуренції” // Уряд. кур’єр.– 2001.– 21 берез.
Олійник М. О., Скрипник А. П. Правові основи організації та управління фізичною культурою, спортом і туризмом в Україні: Навч. посіб.– Вид. 3-тє, переробл. та допов.– Х.: ХаДІФК, 2000.– 292 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.