Алгоритм створення тимчасової міжвідомчої комісії як консультативно-дорадчого органу з питань реклами у спорті

Authors

  • Олена Ярмощук
  • Володимир Ковальський

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

спортивний маркетинг, правове регулювання, реклама

Abstract

У статті розкриваються деякі питання спортивного маркетингу. Зокрема наголошується на недосконалості законодавчої бази України стосовно реклами спортивних послуг та продуктів. Автор пропонує алгоритм створення тимчасової міжвідомчої комісії як консультативно-дорадчого органу з питань реклами, пов’язаної зі спортом.

References

Гуськов С. И. Маркетинг и зарубежный спорт.– Ч. 1–2.– М.: ЦООНТИ-ФиС, 1992.

Гуськов С. И. Спонсор и спорт.– М.: МЦНТИ, 1995.

Гусько в С. И., Кур ато в А. О. Маркетинг физкультурно-оздоровительных услуг.– М.: ЦООНТИ-ФиС, 1993.

Живанович Ж. В. Маркетинг в спорте и рекреации // Теория и практика физ. культуры.– 1991.–№ 1.

Закон України “Про Антимонопольний комітет України” // Голос України.– 1993.– 21 груд.

Закон України “Про захист від недобросовісної конкуренції” // Уряд. кур’єр.– 1996.– 29 черв.

Закон України “Про захист економічної конкуренції” // Уряд. кур’єр.– 2001.– 21 берез.

Олійник М. О., Скрипник А. П. Правові основи організації та управління фізичною культурою, спортом і туризмом в Україні: Навч. посіб.– Вид. 3-тє, переробл. та допов.– Х.: ХаДІФК, 2000.– 292 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Алгоритм створення тимчасової міжвідомчої комісії як консультативно-дорадчого органу з питань реклами у спорті. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 131-134. https://doi.org/10.29038/