Навчання учнів початкової школи в системі здоров’язбереження засобами освітньо-рухової методики
Keywords:
навчання в русі, фізичні вправи, учні, освітній простір, педагогічне моделюванняAbstract
Основні завдання сучасного загальноосвітнього закладу – засвоєння учнями навчальної програми й закріп-лення її на фоні задоволення пізнавальних, естетичних та рухових вимог для загального здоров’язбереження, формування інтелектуально та фізично гармонійно розвинутої особистості. Між тим простежується значне погіршення стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку, особливо на етапі початкового навчання в першому–другому класах. Ця обставина спонукає до пошуку нових ефективних дидактичних методик, форм і методів навчання. У статті запропоновано дидактичну модель «навчання в русі» – освітньо-рухову методику навчання учнів молодших класів у системі здоров’язбереження, в основі якої – створення творчого педагогічного процесу. Запропоновану методику вчитель може використовувати, пояснюючи сутність нового на-вчального матеріалу, або, як правило, на завершальній частині уроку, яка характеризується певним зниженням розумової працездатності й низьким рівнем навчальної активності учнів.References
Бальсевич В. К. Физическая активность человека / В. К. Бальсевич, В. А. Запорожанов – Киев : Здоровье, 2007. – 224 с.
Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін. ; за заг. ред. О. М. Пєхоти – К. : А.С.К. – 2001. – 256 с.
Иванов И. П. Педагогика колективних творческих дел : книга для учителя / И. П. Иванов. – Киев : Освита, 1992. – 92 с.
Андриани И. П. Основы педагогического майстерства : учеб. пособие / И. П. Андриани. – М. : Академия, 1999. – 160 с.
Проекти в початковій школі: тематика та розробка занять / упоряд.: О. Онопрієнко, О. Кондратюк. –К. : Шк. світ, 2007.–128 с.
Сиротюк А. Л. Нейропсихологическое и психическое сопровождение обучения / А. Л. Сиротюк. – М. : ТЦ Сфера, 2003. – 288 с.