Характеристика розрізнення студентами понять “здібності” й “обдарованість”

Authors

  • Ірина Тадєєва

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

здібності, обдарованість

Abstract

У статті розкрито та проаналізовано сутність та компоненти здібностей і обдарованості.

References

Клименко В. В. Психологические тесты таланта.– Х.: Фолио, 1996.– 197 с.

Лейтес Н. С. Об умственной одаренности.– М.: Педагогика, 1960.– 215 с.

Лейтес Н. С. Умственнее способности и возраст.– М.: Педагогика, 1971.– 280 с.

Сарапулова Є. Виховання обдарованої дитини // Почат. шк.− 2000.–№ 2.– С . 3–4.

Учителю о психологии одаренности / Под ред. В. Лебедевой, В. Панова.– М., 1996.– 32 с.

Петровский А. В. Способности // Общая психология.– М.: Просвещение, 1986.– 441 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Характеристика розрізнення студентами понять “здібності” й “обдарованість”. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 118-121. https://doi.org/10.29038/