Характеристика розрізнення студентами понять “здібності” й “обдарованість”
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
здібності, обдарованістьAbstract
У статті розкрито та проаналізовано сутність та компоненти здібностей і обдарованості.References
Клименко В. В. Психологические тесты таланта.– Х.: Фолио, 1996.– 197 с.
Лейтес Н. С. Об умственной одаренности.– М.: Педагогика, 1960.– 215 с.
Лейтес Н. С. Умственнее способности и возраст.– М.: Педагогика, 1971.– 280 с.
Сарапулова Є. Виховання обдарованої дитини // Почат. шк.− 2000.–№ 2.– С . 3–4.
Учителю о психологии одаренности / Под ред. В. Лебедевой, В. Панова.– М., 1996.– 32 с.
Петровский А. В. Способности // Общая психология.– М.: Просвещение, 1986.– 441 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.