Фізичне виховання в школах Греції
Keywords:
Греція, фізичне виховання, спорт, учні, школа, Олімпійськи ігриAbstract
Греція має велику історичну спадщину в галузі фізичного виховання дітей та молоді. У цій країні закладено фундамент усебічного розвитку підростаючих поколінь. Завдання дослідження – проаналізувати становлення та розвиток системи фізичного виховання дітей і молоді в Стародавній та сучасній Греції. Проаналізовано матеріали про виникнення фізичного виховання дітей і молоді як необхідного чинника їх усебічного розвитку в Стародавній Греції, а також розкрито сучасну систему фізичного виховання учнів грецьких шкіл. Показано зміст програм із предмета «Фізичне виховання», основні форми навчальних та позакласних занять із фізичної культури й спорту. Систему фізичного виховання в Стародавній Греції спрямовано на зміцнення здоров’я, усебічний фізичний розвиток, гартування організму й удосконалення рухової підготовленості підростаючих поколінь. Греція також подарувала світу найбільш популярні змагання атлетів – Олімпійські ігри. Реформування системи освіти в сучасній Греції передбачає модернізацію фізичного виховання школярів, збільшення уроків із цього предмета, підвищення масовості позакласних занять із фізкультури та спорту, покращення шкільної спортивної бази.References
Кун Л. Всеобщая история физической культуры и спорта / Л. Кун. – М. : Радуга. – 1982. – 399 с.
Лесгафт П. Ф. Собрание педагогических сочинений. – Т.4 / П. Ф. Лесгафт. – М. : ФиС. – 1953. – С. 69–70.
Лях В. И. Физическое воспитание в общеобразовательных школах Греции / В. И. Лях, И. Теодоропулюс // Физическая культура в школе. – № 7. – 2011. – С. 58–62.
Пангелова Н. Є. Історія фізичної культури : навч. посіб. / Н. Є. Пангелова. – 2-ге вид. – К. : Освіта України, 2010. – 293 с.
Панаготис Н. Обґрунтування оздоровчої ефективності програм фізичного виховання в школах Греції / Н. Панаготис // Молода спортивна Україна. – Т. 1. – Львів, 1998. – С. 93–98.
Blada E. Dziej myśli o zdrowiu i kulturze fizycznej / E. Blada, J. Bielski. – Piotrków Trybunalski, 2005. – 205 s.