Оцінювання навчальних досягнень студентів на заняттях із фізичного виховання

Authors

  • Сергій Козіброцький

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

критерії оцінювання, програмно-нормативні основи, фізичне виховання студентів, історико-методологічний аналіз

Abstract

Подано комплексний історико-методологічний аналіз змісту, форм та спрямованості системи оцінювання навчальних досягнень студентів на заняттях із фізичного виховання впродовж ХХ століття та охарактеризовано її специфіку.

References

Козіброцький С. П. Програмно-нормативні основи фізичного виховання студентів (історико-методологічний аналіз) : автореф. дис … канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Львів. держ. ін-т фіз.

Вовк В. М. Пути совершенствования физического воспитания студентов / В. М. Вовк. – Луганск : Изд. ВУГУ, 2000. – 176 с.

Канішевський С. М. Науково-методичні та організаційні основи фізичного самовдосконалення студенства / С. М. Канішевський. – К. : ІЗМН, 1999. – 270 с.

Дубогай О. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Дубогай, М. Євтушок // Фіз. виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. – Т. 2. – С. 99–104.

Нестеров В. Н. Нормативные основы физического воспитания студенческой молодежи / В. Н. Нестеров.– Минск : Виш. шк., 1980. – 95 с.

Шиян Б. М. Теорія фізичного виховання / Б. М. Шиян, В. Г. Папуша. – Т. : Збруч, 2000. – 183 с.

Published

2024-06-28

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Оцінювання навчальних досягнень студентів на заняттях із фізичного виховання. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1(5), 18-21. https://doi.org/10.29038/