Мотивація як компонент готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з фізичного виховання школярів
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
вчитель початкових класів, фізична культура, молодші школярі, мотивація, готовністьAbstract
У статті подано результати анкетування студентів факультету підготовки вчителів початкових класів щодо визначення мотивів, які переважають під час вибору професії вчителя початкових класів, зокрема у його роботі з фізичного виховання.
References
Виленский М. Я., Макеева В. С. Физическая культура как базовый компонент профессионально-личностного развития учителя // Пед. образование и наука.– 2003.– № 3.– С. 10−15.
Воробьев Н. С. Проблема повышения качества подготовки специалистов физической культуры и спорта. Физическое воспитание и спорт в высших учебных заведениях: интеграция в европейское образовательное пространство: Сб. ст. / Под ред. С. С. Ермакова.– Х.: ХГАДИ, 2005.– 408 с.
Горлова Ю. И. Организационно-педагогические условия формирования готовности будущего учителя к преподаванию предмета “физическая культура”: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08.− Курск: РГБ, 2007.– 177 с.
Кругляк О. Я. Підготовка майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у процесі фізичного виховання молодших школярів: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.04.− Л., 2005.– 173 с.
Мацкевич Н. М. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з фізичного виховання: Дис. ... канд. наук з фізичного виховання та спорту: 24.00.02 / Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки.– Луцьк, 2001.– 248 c.
Павлютенков Е. М. Кем быть? – К.: Изд-во ЦК ЛКСМУ “Молодь”, 1988.– 198 с.
Пашкевич П. Г. Преемственность педагогической ориентации для школьников и студентов.– М.: Школа-Пресс, 1996.– С. 11−12.
Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: Посіб. для студ. пед. ф-тів.– К.: Генеза, 1999.– 368 с.
Ягупов В. В. Педагогика: Навч. посіб.– К.: Либідь, 2002.– 560 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ І КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.