Вплив товарів-субтитутів на попит і пропозицію у сфері спортивно-оздоровчих послуг

Authors

  • Вікторія Дук

DOI:

https://doi.org/10.29038/

Keywords:

товари-субтитути, попит, пропозиція, спортивно-оздоровчі послуги

Abstract

У статті розглянуті та охарактеризовані всі недоліки і переваги товарів-субтитутів та їх вплив на попит і пропозицію у сфері спортивно-оздоровчих послуг.

References

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Пер. с англ.– СПб.: Питер Ком, 1999.– 896 с.

Мичуда А., Мичуда Ю. Особенности конкуренции в сфере фитнес-бизнеса // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр.– Х., 2002.– № 25.– С. 56–75.

Райсберг Б. А., Лозовский Л. Ш., Стародубцева Е. Б. Современный экономический словарь.– 2-е изд., испр.– М.: ИНФРА-М, 1999.– 479 с.

Published

2024-01-25

Issue

Section

Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture

How to Cite

Вплив товарів-субтитутів на попит і пропозицію у сфері спортивно-оздоровчих послуг. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 40-44. https://doi.org/10.29038/