Вплив товарів-субтитутів на попит і пропозицію у сфері спортивно-оздоровчих послуг
DOI:
https://doi.org/10.29038/Keywords:
товари-субтитути, попит, пропозиція, спортивно-оздоровчі послугиAbstract
У статті розглянуті та охарактеризовані всі недоліки і переваги товарів-субтитутів та їх вплив на попит і пропозицію у сфері спортивно-оздоровчих послуг.References
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Пер. с англ.– СПб.: Питер Ком, 1999.– 896 с.
Мичуда А., Мичуда Ю. Особенности конкуренции в сфере фитнес-бизнеса // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр.– Х., 2002.– № 25.– С. 56–75.
Райсберг Б. А., Лозовский Л. Ш., Стародубцева Е. Б. Современный экономический словарь.– 2-е изд., испр.– М.: ИНФРА-М, 1999.– 479 с.
Downloads
Published
2024-01-25
Issue
Section
Historical, philosophical, juristic and organizational problems of physical culture
License
Copyright (c) 2016 “PHYSICAL EDUCATION, SPORTS AND HEALTH CULTURE IN MODERN SOCIETY”
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
How to Cite
Вплив товарів-субтитутів на попит і пропозицію у сфері спортивно-оздоровчих послуг. (2024). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1, 40-44. https://doi.org/10.29038/