Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу

Authors

  • Ольга Атамась

Keywords:

структурні компоненти, готовність, майбутні вчителі фізичної культури, технології оздоровчого фітнесу

Abstract

У статті визначено основні тенденції виділення компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до навчальної, наукової, професійної діяльності. На основі інтегративного підходу визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу, до яких віднесено мотиваційно-ціннісний (цінність самореалізації, спрямованість на самоосвіту, самовдосконалення), когнітивний (професійні знання, перебіг пізнавальних процесів, самосвідомість), діяльнісний (уміння й навички, прояв самостійності, творча активність) та особистісний (самооцінка, любов до професії, відповідальність, упевненість у своїх силах, наполегливість, самоуправління).

References

Дурай-Новакова К. М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / К. М. Дурай-Новакова. – М., 1983. – 32 с.

Куликова Л. Н. Проблемы саморазвития личности как основа методологии воспитания и образования /Л. Н. Куликова // Сборник научных трудов. – Комсомольск-на-Амуре :[б. и.], 1994. – С. 8–12.

Короленко К. В. Структурні компоненти формування професійної компетентності майбутніх організаторів спортивно-масової та туристської роботи у процесі вивчення фахових дисциплін / К. В. Короленко // Вісник Чернігівського національного університету імені Т. Г. Шевченка / за ред. М. О. Носко. – Чернігів : ЧДПУ, 2011. – Вип. 86. – Т. 2. – С. 364–367.

Міхеєва Л. В. Формування мотивації вивчення педагогічних дисциплін майбутніми вчителями праці і професійного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Міхеєва Людмила Василівна. – Вінниця, 2005. – 20 с.

Остапенко Е. О. Амбівалентність розуміння феномена “готовність” / Е. О. Остапенко // Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія.

Педагогіка : зб. наук. пр. – К. : ІВЦ “Політехніка”, 2009. – № 3 (27). – Ч. 2. – С. 152–157.

Пономарёв Г. Н. Развитие вариативной подготовки специалистов по физической культуре в современных социокультурных условиях : автореф. дис. … пед. наук / Г. Н. Пономарёв.– СПб., 2003. – 35 с.

Санжаева Р. Д. Психологическая подготовка студентов к педагогической деятельности / Р. Д. Санжаева // Личность в системе деятельности : тез. докладов Региональной науч.-практ. конф. – Новосибирск : НГПУ, 1993. – С. 113–114.

Сластёнин В. А. Педагогика профессионального образования : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / под ред. В. А. Сластёнина. – М. : Академия, 2004. – 368 с.

Чобітько М. Професійне самовизначення майбутнього вчителя / М. Чобітько // Освіта і управління. –2005. – Т. 8. – № 1. – С. 135–140.

Published

2016-11-04

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження технологій оздоровчого фітнесу. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(18), 38-42. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/821