Педагогічні умови ефективного впровадження здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів

Authors

  • Альона Миколаївна Вітченко Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Keywords:

молодші школярі, здоров’я, здоров’язберігальна технологія, здоров’язберігальна технологія комплексного застосування дихальних вправ, педагогічні умови

Abstract

У зв’язку з погіршенням стану здоров’я дітей актуальності набуває проблема збереження та зміцнення здоров’я, що потребує активного впровадження в навчально-виховний процес фізичного виховання інноваційних здоров’язберігальних технологій. Закономірно виникає проблема пошуку педагогічних умов ефективності застосування цих здоров’язберігальних технологій. На підставі теоретичного аналізу джерел визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективності розробленої нами здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів: компетентності, самостійності, комплексності й гігієнічності. Дотримання цих умов спонукатиме до отримання позитивного оздоровчого ефекту в молодших школярів.

Author Biography

  • Альона Миколаївна Вітченко, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
    аспірант, викладач кафедри педагогіки, психології і методики фізичного виховання

References

Беседа Н. А. Досвід формування здоров’язбережувального освітнього середовища у Полтавській ЗОШ № 11 / Н. А. Беседа // Постметодика. – 2011. – № 2 (99). – С. 23–26.

Ващенко О. Готовність вчителя до використання здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі / О. Ващенко, С. Свириденко // Здоров’я та фізична культура. -2006. – № 8. – С. 1, 3–6.

Ващенко О. Здоров’язберігаючі технології в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Ващенко, О. Свириденко // Директор школи (Шкільний світ). – 2006. – № 20. – С. 12–15.

Дарюга О. А. Інтеграційний компонент здоров’язбережувальних освітніх технологій / О. А. Дарюга, П. В. Хоменко // Постметодика. – 2011 – № 2. (99). – С. 18–22.

Демінська Л. О. Аналіз змісту й умов використання здоров’язберігаючих технологій у системі загальноосвітніх шкіл / Л. О. Демінська // Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту : наук. журн. – Х. : ХОВНОКУ–ХДАДМ, 2011. – № 11. – 154 с.

Дудко С. Г. Здоров’язберегаючі технології в освітньому середовищі початкових класів / С. Г. Дудко //Постметодика. – 2010. – № 5 (96). – С. 45–47.

Лисенко Л. Л. Технологія оздоровлення дітей молодшого шкільного віку на основі впровадження дихальних вправ у систему фізичного виховання в загальноосвітній школі [Текст] / Л. Л. Лисенко,

М. М. Огієнко, А. М. Заровна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. – Вип. 14. – К. :Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – С. 132–136.

Published

2016-09-23

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Педагогічні умови ефективного впровадження здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ у процесі фізичного виховання молодших школярів. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(20), 130-133. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/596