Механізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культурою

Authors

  • Ірина Юріївна Ніколайчук Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
  • Олена Анатоліївна Додонова Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
  • Вікторія Олександрівна Григор’єва Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Keywords:

дидактика, механізм, психологія, фізична культура, навчання, стимулювання, студент, теорія

Abstract

У статті розглянуто принципи дидактики, навчання, теорії фізичного виховання та стимулювання, на основі яких розроблено механізм психолого-дидактичного стимулювання до занять із фізичної культури. Проведені дослідження дають змогу стверджувати, що в теоріях навчання та фізичного виховання майже не розглянуто принципи стимулювання на основах дидактики. Обґрунтовано превентивність принципів психолого-
дидактичного стимулювання, порівняно з іншими. Надано рекомендації щодо впровадження розробленого механізму в навчальний процес ВНЗ.

Author Biographies

  • Ірина Юріївна Ніколайчук, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізичного виховання
  • Олена Анатоліївна Додонова, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
    старший викладач кафедри фізичного виховання
  • Вікторія Олександрівна Григор’єва, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
    старший викладач кафедри фізичного виховання

References

Ведмеденко Б. Ф. Теоретичні основи і практика виховання учнівської молоді засобами фізичної культури : монографія / Б. Ф. Ведмеденко. – К. : [б. в.], 1993. – 152 с.

Ведмеденко Б. Ф. Педагогічна технологія індивідуального підходу до розвитку в учнів інтересу системно займатися фізичною культурою і спортом / Б. Ф. Ведмеденко, К. К. Жукотинський // Теорія і практика фізичного виховання – 2001.– № 3–4.– С. 46–58.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1983. – 94 с.

Пантелеєв В. М. Заходи та стимулювання самостійних занять з фізичного виховання студентів /В. М. Пантелеєв, П. К. Зінченко, М. Р. Горячев // Олимпизм и молодая спортивная наука Украины. - 2006.– С.95–99.

Психологические основы материального стимулирования труда / В. Н. Гончаров, С. И. Радомский, М. С. Радомский, А. И. Кирнос, О. В. Додонов, А. И. Путинцев : монография. – Донецк : СПД Куприянов В. С. – 2006. – 240 с.

Сичов С. О. Методи і прийоми формування у студентів потреби фізичного вдосконалення у процесі обов’язкових занять / С. О. Сичов // Теорія і практика фізичного виховання. – 2001. – № 3–4. – С. 14–20.

Столітенко Є. В. Технологія вивчення ставлення молодших підлітків до фізичної культури / Є. В. Столітенко // Теорія і практика фізичного виховання. – 2001. – № 3–4. – С. 29–37.

Теория и методика физического воспитания / [Л. П. Матвеева, А. Д. Новикова]. – М. : Физкультура и спорт, 1976. – Т. 1. – 304 с.

Published

2016-07-04

Issue

Section

Physical culture, physical education of different age group population

How to Cite

Механізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культурою. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1(21), 203-206. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/505

Most read articles by the same author(s)