Педагогічні технології навчання фізичної культури

Authors

  • Юрій Олегович Забіяко Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара

Keywords:

педагогічні технології, інноваційні технології, мультимедійні технології, інтегровані технології, ігрові технології навчання, групові (колективні) технології, технології індивідуалізації навчального процесу

Abstract

У статті дається характеристика основних педагогічних інноваційних методик, які мають найбільше значення для забезпечення нормальної організації процесу фізичного виховання та сприяють кращому засвоєнню студентами складників здорового способу життя. Мультимедійні технології пов’язані зі створенням мультимедійних продуктів. Актуальним є запровадження цих методів у технології викладання фізичної культури у вищих навчальних закладах. Аналізуються інтегровані технології, які припускають, що викладач, за можливості, чітко визначає реакції, поняття, ідеї та навички, які мають бути засвоєні студентами, а потім за допомогою багатостороннього підходу допомагає їм спрямувати власну діяльність на досягнення цих цілей. Визначається роль технології ігрового навчання, під час якої навчання здійснюється в процесі включення молодих людей у навчальну гру. Групова технологія навчання передбачає таку організацію фізичного виховання, за якої навчання певних вправ відбувається в процесі спілкування між студентами (взаємонавчання) в групах. Особливе місце в статті відводиться технології індивідуалізації процесу навчання.

Author Biography

  • Юрій Олегович Забіяко, Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара
    старший викладач кафедри фізичного виховання та спорту

References

Бальсевич В. К. Физическая культура для всех и для каждого / В. К. Бальсевич. – М. : ФиС, 1988. – 222 с.

Виленский М. Я. Здоровый образ жизни студентов: сущность, строение, формирование / М. Я. Виленский. – М. : Сов. спорт, 1996. – С. 14–21.

Лубышева Л. И. Теоретико-методологические и организаторские основы формирования физической культуры студентов : автореф. дис. … д-ра пед. наук / Л. И. Лубышева. – М. : ГЦОЛИФК, 1992. – 40 с.

Захарова І. Г. Інформаційні технології освіти / І. Г. Захарова. – 4-те вид., стер. – М. : Academia, 2008. –192 с.

Волков В. Ю. Комп’ютерні технології освітнього процесу з фізичної культури : матеріали всерос. науч.-практ. конф. / В. Ю. Волков. – СПб., 2000.

Барчуков І. С. Фізична культура і спорт: методологія, теорія, практика / И. С. Барчуков, А. А. Нестеров. – М. :Academia, 2009. – 528 с.

Самсонова А. В. Використання інформаційних технологій у фізичній культурі та спорті / А. В. Самсонова, І. М. Козлов, В. А. Таймазов // Теорія і практика фіз. культури. – 1999. – № 9. – С. 22–26.

Селиванова Т. Г. Інформаційні технології освіти / Т. Г. Селиванова // Сучасний олімпійський спорт і спорт всім : VII Міжнар. наук. конгр. : матеріали конф., 24–27 травня 2003 р. – М., 2003. – Т. 3. – С. 332–333.

Фураєв О. Н. До питання комп’ютеризації аналізу виконання спортивних вправ / О. Н. Фураєв // Теорія і практика фіз. культури. – 1996. – № 11. – С. 50–52.

Published

2016-07-04

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Педагогічні технології навчання фізичної культури. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 1(21), 103-106. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/480