Сучасні підходи до складання моделей підготовки фахівців із фізичної культури

Authors

  • Людмила Володимирівна Чалій Рівненський державний гуманітарний університет

Keywords:

модель, моделювання, підготовка вчителя, туристська компетентність

Abstract

У статті розкрито зміст понять «модель» та «моделювання». Звернуто увагу на широке застосування в педагогічній науці методу моделювання. Це дає змогу наочно демонструвати майбутню професійну діяльність і проектувати ефективну підготовку до неї. Як зазначено, моделі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання відображають наявність усіх компонентів процесу освіти (принципи навчання, мету, завдання, структуру, зміст, форми, методи, систему оцінки та контролю). Указано на відсутність у сучасних педагогічних дослідженнях моделі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання до викладання варіативного модуля «Туризм». Запропоновано створити таку модель на основі компетентісного підходу.

Author Biography

  • Людмила Володимирівна Чалій, Рівненський державний гуманітарний університет
    старший викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання

References

Довгань А. Проблеми та перспективи розвитку туризму та краєзнавчої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах / А. Довгань // Туризм і краєзнавство : зб. наук. пр. [Додаток до Гуманітарного вісника ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди»]. – Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич О. М., 2014. – С. 35.

Івашко Ю. П. Модель етнографічної підготовки майбутніх менеджерів туризму / Ю.П. Івашко // Туризм і краєзнавство : зб. наук. пр. [Додаток до Гуманітарного вісника ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди»]. – Переяслав-Хмельницький : ПП «СКД», 2012. – С. 74.

Кондрацька Г. Педагогічні умови формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту в умовах навчання у ВНЗ / Г. Кондрацька // Фізичне виховання, спорт і культура у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. – № 4 (20). – С. 82.

Новиков А. М. Методология образования / А. М. Новиков. – Изд. 2-е, перераб. и доп. – М. : Эгвейс, 2006. – 485 с.

Смирнов Д. Моделирование системы дополнительного профессионального туристско-краеведческого образования педагогов на основе кластерного подхода / Д. Смирнов // Туризм і краєзнавство : зб. наук. пр. [Додаток до Гуманітарного вісника ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Ско-вороди»]. – Переяслав-Хмельницький : ПП «СКД», 2012. – С.180.

Совтисік Д. Д. Шляхи реалізації компетентнісного підходу в освіті / Д. Д. Совтисік // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. пр. / за ред. Г. М. Арзютова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 13. – С. 594.

Published

2016-06-03

Issue

Section

Professional training of specialists in physical culture and sport

How to Cite

Сучасні підходи до складання моделей підготовки фахівців із фізичної культури. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 3(27), 18-21. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/288