Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту

Authors

  • Олена Олександрівна Ярмощук Рівненський державний гуманітарний університет
  • Галина Іванівна Власюк Рівненський державний гуманітарний університет

Keywords:

студенти, фізичне виховання, акмеологія, технології, професійна підготовка, дидактичні ігри

Abstract

Для системи підготовки педагогічних кадрів наявні всі підстави розглядати дидактичні ігри як форму акмеологічних технологій підготовки й підвищення професіоналізму педагогів. У статті розкрито значення використання дидактичних ігор для професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Виявлено, що до умов ефективного проведення дидактичних ігор належать діяльність педагога; індивідуальна пізнавальна діяльність студентів, колективна розумова діяльність студентів, організаційно-технічні умови

Author Biographies

  • Олена Олександрівна Ярмощук, Рівненський державний гуманітарний університет
    кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання
  • Галина Іванівна Власюк, Рівненський державний гуманітарний університет
    кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання

References

Бочан І. О. Впровадження самостійної індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання / І. О. Бочан // Нові технології навчання : [наук.-метод. зб.]. – Спецвипуск / / за ред. М. І. Оніщенко ; М-во освіти і науки України, Наук.-метод. центр вищої освіти. – К. : [б. в.], 2003. – Вип. 34. – С. 307–311.

Вербицкий А. А. Деловая игра как метод активного обучения / А. А. Вербицкий. – Варшава : СВШ, 1982. – № 3. – С. 129–143.

Волкова Н. П. Педагогіка : [навч. посіб.] / Н. П. Волкова. – К. : Академія, 2001. – 212 с.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посіб.] / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 290 с.

Круцевич Т. Інноваційні процеси у сфері підготовки та перепідготовки кадрів з фізичної культури / Т. Круцевич, М. Зайцева // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2005. – № 4. – С. 41–44.

Куліш І. М. Використання дидактичної гри у підготовці фахівців різних спеціальностей / І. М. Куліш // Гуманітарні науки : [наук.-практ. журн.]. – К., 2001. – № 2. – С. 112–116.

Нісімчук А. С. Сучасні педагогічні технології : [навч. посіб.] / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, О. Т. Шпак – К. : Просвіта, 2000. – 368 с.

П’ятакова Г. П. Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування у вищій школі : [навч.-метод. посіб. для студ. та магістрантів вищої школи] / Г. П. П’ятакова, Н. М. Заячківська. – Львів : Вид. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2003. – 55 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: //tourlib.net/books_others/pedtehno11.htm.

Ярмощук О. О. Дидактичні ігри в системі підготовки фахівців з фізичної культури і спорту / О. О. Ярмощук // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : наук. журн. – Х. : ХДАДМ, 2011. – № 12. – С. 139–142.

Published

2016-06-02

Issue

Section

Pedagogical technologies of physical culture teaching

How to Cite

Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту. (2016). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 4(28), 55-57. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/262