Моделі ритмічної структури базових стрибків у художній гімнастиці

Authors

  • Оксана Богданівна Заплатинська Львівський державний університет фізичної культури

Keywords:

стрибки, моделі, структура, ритмічна, гімнастика, художня

Abstract

Моделювання – один з ефективних методів побудови тренувального процесу. Моделі ритмічної структури будь-якої вправи значно прискорюють процес її вивчення та сприяють засвоєнню техніки. Отже, завданням цього дослідження є розробка моделей ритмічної структури виконання базових стрибків у художній гімнастиці. У результаті проведеного відеоаналізу та дослідження ритмічної структури за допомогою програми «Ритмік» у статті представлено ритмічну структуру базових стрибків у художній гімнастиці, на основі якої розроблено та описано моделі їх виконання. Виявлено особливості ритмічної структури виконання різних груп стрибків, відмінності та подібності ритмічної структури виконання різних за способом підготовки та формою реалізації стрибків. Розроблені моделі планується використати в програмі навчання стрибків з урахуванням ритмічної структури.

Author Biography

  • Оксана Богданівна Заплатинська, Львівський державний університет фізичної культури
    аспірант

References

Айунц Л. Р. Гімнастика (коротко про головне) : метод. матерiали до теортичної пiдготовки студ. ф-ту фiзичного виховання i спорту. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2008. – 62 с.

Афтимичук О. Е. Музыкально-ритмическое воспитание в системе профессиональной педагогической и спортивной подготовки / О. Е. Афтимичук // Çtiinta culturii fizîce. – Nr. 14/2. –2013. – S. 22–28.

Афтимичук О. Е. Значимость ритма в профессиональной педагогической и спортивной подготовке // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. – Серія фізичне виховання і спорт. – 2012. – Т. 2, № 102.

Бакатов В. Оптимізація ритмічної структури рухів метальників молоту молодших розрядів з трьох поворотів / В. Бакатов, В. Антонець, Т. Чернобай // Теорія та методика фізичного виховання. – № 3 (23). – 2006. – С. 18–24.

Бернштейн Н. А. О ловкости и ее развитии / Н. А. Бернштейн. – М. : Физкультура и спорт, 1991. – 287 с.

Бондаренко Т. В. Організаційні аспекти диференційованого навчання художній гімнастиці / Т. В. Бондаренко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – № 1. – С. 11–15.

Крайджан О. М. Воспитание координационных способностей у девочек 6–7 лет на етапе начальной спортивной подготовки в художественной гимнастике : дис. … д-ра пед. наук : спец. [13.00.04] : Теория и методология физического воспитания, спортивной тренировки и оздоровительной физической культуры / О. М. Крайджан. – Кишинев, 2011.

Платонов В. Н. Общая теория подготовки спортсменов в олимпийском спорте: история развития и современное состояние / В. Н. Платонов // Наука в олимпийском спорте : спец. вып. – 1999. – С. 3–32.

Рибковський А. Г. Системна організація рухової активності людини / А. Рибковський, С. Канішевський. – Донецьк : ДонНУ, 2003. – 436 с.

Шинкарюк А. Психологічні особливості формування ритму балістичних дій за допомогою смислових завдань / А. Шинкарюк // Психологія і суспільство. – 2009. – № 9. – С. 206–214. 11. Правила з художньої гімнастики 2013–2016 Електронний ресурс. – Режим доступу : [http://www.fig-gymnastics.com/publicdir/rules/files/rg/RG%20CoP%202013-2016%20valid%201st%20January%202015_e_with%20marks.pdf]

Published

2015-09-30

Issue

Section

Olympic and professional sport

How to Cite

Моделі ритмічної структури базових стрибків у художній гімнастиці. (2015). Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, 2(30), 130-135. https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/210